site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Podcastem na spacer po polskich miastach oczami właścicieli lokalnych biznesów
13.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Podcastem na spacer po polskich miastach oczami właścicieli lokalnych biznesów

Podcastem na spacer_KV

Zobacz świat widziany oczami właścicieli lokalnych biznesów. Odkrywaj klimatyczne lokale, nieznane miejsca w Polsce bez wychodzenia z domu. Allegro zaprosiło przedsiębiorców z całego kraju do stworzenia cyklu wirtualnych spacerów w formie podcastów, z narratorem – aktorem Leszkiem Lichotą.

Trwająca pandemia bez wątpienia wpływa na codzienność każdego z nas. Z pozoru błahe rzeczy,  jak ulubiona kawa złapana w drodze do pracy, czy wizyta w studyjnym kinie stały się luksusem, na który w obecnych warunkach nie można sobie pozwolić. W ciężkiej sytuacji znalazły się też firmy, które praktycznie z dnia na dzień musiały zamknąć swoją działalność – szczególnie lokalne knajpki czy punkty turystyczne. Allegro wspiera przedsiębiorców działających na platformie i ułatwia firmom handlowym rozpoczęcie działalności w e-handlu. Niestety nie wszystkie firmy mają możliwość przeniesienia swoich usług do internetu i pozostaje im oczekiwać na powrót klientów.

Właśnie dlatego Allegro stworzyło cykl podcastów, do przygotowania których zaprosiło lokalnych przedsiębiorców z całej Polski. To nierzadko osoby zaangażowane w życie lokalnej społeczności. Narrator – aktor Leszek Lichota – poprowadzi słuchaczy wirtualną trasą wyznaczoną przez właścicieli małych firm po miejscach, do których nie zabrałby ich żaden przewodnik.

Oto pierwsi bohaterowie cyklu “Podcastem na spacer”:

  • Marta i Piotr, czyli para przyjaciół, która wspólnie otworzyła i prowadzi restaurację SEZON na poznańskich Jeżycach. W trakcie swojego spaceru podpowiadają jak trafić na najlepszy targ w dzielnicy i gdzie ogląda się najlepsze spektakle i filmy.
  • Joanna, właścicielka sopockiego Arthotelu Lalala, który prowadzi już nieprzerwanie od 14 lat. W podcaście zdradza nam historię Hipodromu i opowiada skąd przy dobrej pogodzie zobaczyć można Półwysep Helski w pełnej krasie.
  • Aleksander to najmłodszy stażem przedsiębiorca z całego cyklu, od 2019 roku ze swoją ukochaną prowadzi azjatycką restaurację “Pho You” w Chrzanowie. Opowiedział o pierwszej w Polsce fabryce lokomotyw, ogrodzie geologicznym i Polaku, który Azjatów uczył gotować.
  • Daria która wraz z rodziną prowadzi Rybacką Chatę w Wojnowie zdradzi, gdzie w Polsce mieszkał książę holenderski, jak są kultywowane tradycje rybackie i czym są “kolacje czwartkowe” znane w całym województwie.

– Za nami długi weekend majowy. Niestety nie przypominał majówek, jakie znamy. O podróżach możemy na razie zapomnieć. Dlatego “Podcastem na Spacer” może być świetnym remedium na tę sytuację. Wystarczy zamknąć oczy i na 10 min pozwolić oprowadzić się po urokliwych uliczkach Poznania czy Katowic. Możemy spróbować poczuć smaki i zapachy miejscowych kawiarni lub przypomnieć sobie jak przyjemnie przesiadywało się pod ich markizami. Chcemy dać słuchaczom dozę inspiracji, by po zniesieniu ograniczeń mogli już osobiście wybrać się w te miejsca i spędzić miło czas. Dla firm, które zaprosiliśmy do projektu to dodatkowa reklama, która powinna przełożyć się na zwiększone zainteresowanie klientów. Dla Allegro to okazja stworzenia kolejnego niekomercyjnego,  społecznie odpowiedzialnego projektu – mówi Adam Szałamacha Brand Manager z Allegro.

Na podcastemnaspacer.allegro.pl dostępne są już cztery odcinki wirtualnych przechadzek. Seria składa się z dziesięciu spacerów. Podcasty dostępne są również na platformie Spotify.

Allegro koronawirus podcast

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPR(acownik) w czasie pandemii
Verified SMS skończy z podszywaniem się pod znane marki

Podobne wpisy:

  • lukas-blazek-mcSDtbWXUZU-unsplash
    Co, jeśli nie Google Ads? Pięć polskich sieci afiliacyjnych, które warto znać
  • JoannaBanaszewska_PR
    Kamila Kalińczak, Qczaj, Architekt Porządku i Joanna Banaszewska w spocie Allegro Polecam

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow