site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Podsumowanie social mediów w 2018 - Twitter
8.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Podsumowanie social mediów w 2018 – Twitter

twitter-1795652_1280

Podążając śladem zeszłorocznego podsumowania roku 2017, poddaliśmy analizie dane z całego 2018 roku na najpopularniejszych u nas platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i na platformach blogowych. Co ciekawe mamy kolejne wnioski – social media ewoluują – nie są tak stałe, jak się nam wydaje. Warto o tym pamiętać i wyciągać właściwe konkluzje. 

Twitter – w tej części podsumowania przeczytacie na jego temat.

Jak wynika z naszych badań, na Twitterze szczyt publikacji przypada na godzinę 22:00 we wtorki.

Twitter ponownie nas zaskoczył! Już nie niedziela, ale wtorek przyjął na siebie szczyt wszelkich publikacji. Warto jednak zauważyć, że w przypadku tej platformy różnice są niewielkie i twittowanie odbywa się we wszystkie dni tygodnia niemal równomiernie bez widocznego outsidera. Jeśli chodzi o czas wrzucania twittów, to poczynając od godzin rannych, w tym wypadku jest to 6:00, znacząco przyrasta liczba postów, aż do osiągnięcia maksimum o godzinie 22:00. Jest to niemal identyczny wynik, jak rok temu, ale bez wyraźnego piku.

Warto również dodać, że twittujemy równo cały rok z małymi przerwami na ferie, święta, urlopy, majówki oraz wakacje. Wówczas zauważalny jest odpoczynek od postowania w tym serwisie.

Newspoint jako firma monitorująca media, zbiera i archiwizuje miliony dokumentów: postów, komentarzy, artykułów, wpisów blogowych, materiałów graficznych i zdjęć. Na podstawie najbardziej kluczowych dla marek źródeł w internecie oraz wpisów jesteśmy w stanie pokazać trendy roczne, najczęściej postowane dni tygodnia i godziny w podziale na wybraną platformę. Dane takie mogą być ciekawe nie tylko ze względów statystycznych. Marketerzy mogą zobaczyć, kiedy najczęściej inni postują i dostosować się do średnich rynkowych albo wręcz przeciwnie – starać się wyróżnić i położyć nacisk na mniej oblegane terminy publikacji.

Pozostałe podsumowania social mediów w 2018 roku:
Blogi
Facebook
Instagram
You Tube

 

Autor tekstu: Robert Sadowski – Digital Marketing Manager, Newspoint

O autorze:
Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Pracownik Instytutu Matematycznego PAN. W 2000 roku rozpoczął swoją przygodę z e-biznesem od firmy CV-Online zajmującej się rekrutacją personelu online. Następnie przez 13 lat pracował, jako e-Marketing Manager oraz Marketing Automation Manager w Netsprint S.A. Od 2017 w monitoringu mediów Newspoint.

Pasjonat e-marketingu a szczególnie e-mailingu, web analityki, content marketingu, SEO i SEM oraz autor wielu artykułów i raportów z tej tematyki. Prywatnie miłośnik drzew oraz ogrodów. Zapalony brydżysta (posiada tytuł Mistrza Krajowego i gra w II lidze) oraz kolarz. Prowadzi bloga o ogrodach oraz hobbystyczny serwis www.drzewapolski.pl.

 

monitoring mediów raport Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisLOT w międzynarodowej kampanii walentynkowej
Ogólnopolska akcja Mistrzostw Świata w myciu rąk trwa!

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • pexels-cottonbro-studio-5076516
    Co wpływa na popularność produktów z drugiej ręki? Raport „Trend na recommerce”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow