site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z Schulz brand friendly
4.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z Schulz brand friendly

190509_Schulz_PKL_notka-prasowa_vB-2019-05-09_10_28_04

Od początku maja agencja obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła „Zabierzemy Cię w góry!”. Podkreślany jest unikatowy charakter każdego z ośrodków należących do PKL, które wspólnie tworzą rozpoznawalną na rynku markę z ponad 80-letnią tradycją.

Schulz brand friendly prowadzi komunikację na siedmiu profilach należących do Polskich Kolei Linowych na Facebooku. Wśród nich są: Kasprowy Wierch, Gubałówka, Palenica, Góra Żar, Mosorny Groń oraz Góra Parkowa. Działania rozpoczęły się także na dwóch kanałach na Instagramie – Polskich Kolejach Linowych i PKL Kasprowy.

PKL poprzez działania komunikacyjne umacniają postrzeganie spółki, jako wszechstronnego, całorocznego operatora turystycznego, oferującego kompleksowe, atrakcyjne usługi klientom swoich ośrodków, zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym. Budują także rozpoznawalność wszystkich marek ośrodków i kolei należących do spółki, jako nowoczesnych i atrakcyjnych dla szerokiej grupy klientów, świadczących całoroczne usługi sportowo-rekreacyjne wysokiej jakości, wyróżniające się pod względem poziomu obsługi klientów.

– Chcemy, aby profile na Facebooku i Instagramie były naturalnym źródłem informacji i wymiany doświadczeń wśród osób odwiedzających ośrodki należące do PKL. Kanały social media są miejscem, w którym budujemy długotrwałą i obustronną relację z naszymi klientami, zwiększając przy tym zainteresowanie internautów górskimi wycieczkami i aktywnością w pięknych górskich lokalizacjach. Ułatwi to z pewnością spersonalizowana komunikacja i spójna identyfikacja wizualna naszych ośrodków – mówi Patryk Białokozowicz z zarządu Polskich Kolei Linowych.

www.facebook.com/PKLGubalowka/
www.facebook.com/PolskieKolejeLinowe/

Każdy z ośrodków turystycznych należących do PKL ma inny sposób komunikacji, łączy je jednak przemyślana identyfikacja wizualna, która jednoznacznie kojarzy się z marką operatora turystycznego, jakim jest PKL. Ponadto na Facebooku i Instagramie realizowane są także działania crossowe, mające na celu wzajemne wsparcie ośrodków.

– Tworząc strategię komunikacji zależało nam na tym, aby poszczególne profile prezentowały unikatowy charakter każdej z kolei, jednocześnie będąc integralną częścią większej, rozpoznawalnej marki. Takie podejście spodobało się Polskim Kolejom Linowym, dzięki czemu wygraliśmy przetarg i rozpoczęliśmy, mamy nadzieję, długofalową i pełną ekscytujących wypraw w góry współpracę – mówi Monika Popowska, Client Service Director w agencji Schulz brand friendly.

Zespół Schulz brand friendly odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i spójnej identyfikacji w mediach społecznościowych dla wszystkich ośrodków PKL, przygotowywanie treści, moderacje, konkursy oraz zakup mediów. Na profilach społecznościowych ośrodków Polskich Kolei Linowych znaleźć można atrakcyjne informacje, zdjęcia czy konkursy.

 

Polskie Koleje Linowe to przedsiębiorstwo z 80-letnią tradycją działające w branży turystycznej, operator kolei linowych w kluczowych lokalizacjach turystycznych w  Polsce. Spółka oferuje całoroczny, kompleksowy zakres usług turystyczno-wypoczynkowych oraz posiada własną bazę noclegową i restauracyjną. Obecnie PKL działa w siedmiu ośrodkach w Tatrach i Beskidach: Kasprowy Wierch, Gubałówka, Jaworzyna Krynicka, Góra Parkowa, Mosorny Groń, Palenica oraz Góra Żar. Priorytetem PKL jest zrównoważony rozwój, łączący w sobie dalsze inwestycje i poszerzanie oferty turystycznej z jednoczesnym zachowaniem dbałości o środowisko naturalne. Spółka została włączona do grona najbardziej rozpoznawalnych i godnych polecenia marek regionu, które mogą posługiwać się znakiem „Made in Małopolska” w ramach projektu realizowanego przez województwo małopolskie.

komunikacja PKL social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania „Bądź ich inspiracją”, czyli Nauczyciele Zwolnieni z Teorii
Rossmann wyróżniony za działania CSR

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • kayla-velasquez-6Xjl5-Xq4g4-unsplash
    Bez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow