site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Pomagamy jak umiemy” - klienci Rossmanna sami zdecydują komu pomogą!
19.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Pomagamy jak umiemy” – klienci Rossmanna sami zdecydują komu pomogą!

rossmann3

Trzecia edycja programu „Pomagamy jak umiemy” ponownie wystartowała. Od 2 stycznia Klubowicze zbierają przy zakupach nowe punkty. Pod koniec roku przełożą się one na wartą 5 mln zł pomoc dla 250 instytucji. W tym roku klienci sami zdecydują, której organizacji ze swojego regionu pomogą.

Pracownicy Rossmanna ponownie wskazali lokalne organizacje, które ich zdaniem warto wesprzeć: domy dziecka, samotnej matki, hospicja czy schroniska. Jak im teraz pomóc? Wystarczy, że przy każdych zakupach klient pokaże przy kasie aplikację Rossmann PL, a zostaną naliczone punkty i odłożona „cegiełka” dla wspieranej organizacji.

15 marca na stronie rossmann.pl/pomagamy udostępniona została lista wszystkich organizacji, które biorą udział w tegorocznej, trzeciej już edycji akcji „Pomagamy jak umiemy”. Do 28 marca posiadacze aplikacji Rossmann PL będą mogli wybrać jedną z instytucji ze swojego regionu (województwa), na którą będą przekazywane swoje punkty. Jeśli ktoś przystąpił do Klubu Rossmann po 15 marca – nic straconego: ma dwa tygodnie na to, by wybrać „swoją” organizację. Jeśli klubowicz nie zdecyduje się na żadną konkretną instytucję, jego punkty przekażemy jednej z organizacji z regionu, w którym najczęściej robi zakupy.

Dzięki pracownikom Rossmanna bardzo zaangażowanym w tę akcję oraz klientom, którzy chętnie pomagają, w ubiegłym roku przekazaliśmy wsparcie – w postaci produktów dostępnych w Rossmannie o wartości 5 mln zł aż 222 organizacjom. W tym roku celem także jest 5 mln zł. Drogeria ma nadzieję, że wspólnie uda się obdarować 250 instytucji.

31 października zakończy się gromadzenie punktów. Wtedy będzie można policzyć, na jaką kwotę poszczególne organizacje otrzymają wsparcie. Im więcej osób wybierze daną instytucję, tym większą darowiznę ona otrzyma. Planuje się, że do końca roku wszystkie organizacje dostaną wybrane przez siebie produkty.

akcja społeczna Rossmann

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak zwiększyć konwersję dzięki web progressive apps? Checklista korzyści z wdrożenia PWA!
Cyfrowe oblicze PR

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • fot_krystian_pakiela2
    Artur Rojek ambasadorem inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmann

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow