site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > "Pomóż małym" na Instagramie
20.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

„Pomóż małym” na Instagramie

neonbrand-nZJBt4gQlKI-unsplash

11 maja, zarządcy Instagrama wprowadzili kolejne zmiany z powodu panującego na świecie koronawirusa. Tym razem użytkownicy będą mogli korzystać z funkcji “Pomóż małym”, która ma na celu wsparcie małych, lokalnych firm w czasie pandemii.  

O wprowadzonej opcji administratorzy portalu poinformowali na Twitterze. W wystosowanym komunikacie podkreślili, że za pomocą nowego narzędzia, właściciele przedsiębiorstw będą mogli zwiększyć swoje zasięgi.

Jak można skorzystać z motywu?

Jeśli więc chcesz promować swoje ulubione firmy na platformie, możesz dodać naklejkę „Pomóż małym” do swojej historii i opublikować ją w kanale Stories. Dzięki niej inni internauci zobaczą tę funkcję, co pomoże zwiększyć widoczność promowanego przedsiębiorstwa.

Pomysł stał się bardzo popularny i w ciągu kilku dni udostępniono wiele tego rodzaju aktywności. Oto najciekawsze z nich.

źródło: instagram.com/stories/aa_piejo/
źródło: instagram/Stories/martamos_pl_copywriter/
źródło: instagram.com/stories/joannaceplin_pl/
źródło: instagram.com/stories/matkagigantka/
źródło: instagram.com/stories/popbookownik/

Ze względu na utrudnione możliwości promocji firm, wprowadzona naklejka może stać się bardzo pomocna w rozszerzaniu swoich zasięgów. Na razie jednak nie wiadomo, w jakim stopniu przyczyni się do faktycznego rozwoju i promocji przedsiębiorstw. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: NeONBRAND/Unsplash

Instagram koronawirus Stories

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPlanowanie strategiczne kluczową umiejętnością w branży PR nie tylko w czasie pandemii
eTrade Show – 3. edycja targów branży e-commerce

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow