site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Porsche pod choinkę, czyli świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu
30.12.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Porsche pod choinkę, czyli świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu

Ekspozycja Porsche Centrum Warszawa Okęcie - 1

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto przeprowadził lokalną kampanię ambientową kolekcji Porsche Lifestyle. W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. W ramach kampanii powstał także film nawiązujący do dziecięcych marzeń. 

Porsche to synonim sportowych osiągów, luksusu i ponadczasowego designu. To także marka, która zdecydowanie najczęściej pojawia się w wyobraźni najmłodszych fanów motoryzacji, jako uosobienie dziecięcych marzeń o posiadaniu własnego samochodu. I właśnie na tej koncepcji bazowała najnowsza kampania salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto. 

W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły wyjątkowe ekspozycje dwóch modeli marki: elektrycznego Taycana i kultowej 911-ki. Oba samochody można było oglądać przez szybę imitującą kolekcjonerskie opakowania miniaturowych modeli Porsche. W ramach kampanii powstał także materiał video, nawiązujący do dziecięcych marzeń na temat własnego samochodu. W ten sposób salon zdecydował się promować kolekcję lifestyle’ową. 

– Porsche od lat inspiruje, nie tylko dorosłych fanów motoryzacji, ale także tych najmłodszych. To właśnie samochody tej marki zdecydowanie najczęściej pojawiają się w wyobraźni wielu chłopców i dziewczynek, jako te, które są spełnieniem ich motoryzacyjnych marzeń. Nasza kampania nawiązuje do tej koncepcji i jednocześnie podkreśla, że produkty Porsche są uniwersalne, ponadczasowe i trafiają do miłośników marki, bez względu na wiek – mówi Joanna Ogórek, Head of Marketing grupy Porsche Inter Auto.

W kolekcji Porsche Lifestyle oferowanej przez salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie znajdują się ekskluzywne i unikatowe gadżety motoryzacyjne. Wśród nich są m.in.: modele kolekcjonerskie, artykuły biurowe i biznesowe, zabawki i ubrania dla dzieci, a także akcesoria dla zwierząt. 

Ekspozycje w Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle można było oglądać do 27 grudnia br.

ambient marketing kampania reklamowa Porshe spot spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa
Co, jeśli nie Google Ads? Pięć polskich sieci afiliacyjnych, które warto znać

Podobne wpisy:

  • Spot_Vision Express_01 2023
    Nowa kampania Vision Express: polecamy w całej Polsce
  • Dan_Cake_Daje_Czas_informacja_prasowa
    Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • Kampania edukacyjna #Lepiejbezsmogu

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...