site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Postanowienia noworoczne zamiast logo? Coca-Cola ma na to pomysł!
19.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Postanowienia noworoczne zamiast logo? Coca-Cola ma na to pomysł!

box-592367_1280

Coca-Cola postanowiła zamienić obowiązujące logo na postanowienia noworoczne. Akcja objęła wszystkie produkty marki i ma na celu zachęcić klientów do „otwartości na lepsze” w nowym roku.

Karen O’Shea, marketing manager firmy podkreśla, że nowa kampania marki koncentruje się na wzbudzaniu optymizmu i nadziei na 2021 rok. Marka ma zamiar to osiągnąć za pomocą zamiany tradycyjnego logotypu, pozytywnymi przesłaniami w postaci obiecujących postanowień noworocznych.

Działania koncernu objęły opakowania nie tylko standardowej wersji Coca-Coli, ale także Diet Coke i Coca-Coli Zero. Nowe logo możemy znaleźć na butelkach, puszkach, jak i na tych produktach, które są pakowane zbiorczo. Przykładowe hasła znajdujące się wyrobach firmy to:

  • „Nigdy więcej nie obejrzę naszego serialu bez Ciebie”,
  • „Nie jestem najlepszy w gotowaniu, ale spróbuję”,
  • „Obiecuję, że będę słuchać więcej wyłącznie dla Ciebie”.
źródło: coca-cola.ie

Klienci mogą także zaprojektować własną puszkę Coca-Coli ze spersonalizowanym napisem na stronie internetowej firmy. Koszt takiej usługi wynosi 3,5 euro. Obecnie trwa kampania reklamowa akcji w sklepach, na billboardach, a także w internecie i mediach społecznościowych. 

Mimo że akcja jest prowadzona tylko w Irlandii, to miejmy nadzieję, że nietypowy pomysł koncernu doda trochę radości i 2021 rok, między innymi dzięki działaniom marki, będzie znacznie lepszy od poprzedniego.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Hans Braxmeier/Pixabay

akcja promocyjna Coca-Cola logo

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGala XVIII edycji konkursu Złote Spinacze już 28 stycznia!
5 największych wpadek w social mediach 2020

Podobne wpisy:

  • laura-chouette-Q1zLEuJIp1Y-unsplash
    “Jak być mniej białym”? Czyli kontrowersyjny kurs Coca-Coli
  • konrad-bednarek-4F1zFy3NvFI-unsplash
    Peugeot zmienił swoje logo

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...