Coca-Cola postanowiła zamienić obowiązujące logo na postanowienia noworoczne. Akcja objęła wszystkie produkty marki i ma na celu zachęcić klientów do „otwartości na lepsze” w nowym roku.
Karen O’Shea, marketing manager firmy podkreśla, że nowa kampania marki koncentruje się na wzbudzaniu optymizmu i nadziei na 2021 rok. Marka ma zamiar to osiągnąć za pomocą zamiany tradycyjnego logotypu, pozytywnymi przesłaniami w postaci obiecujących postanowień noworocznych.
Działania koncernu objęły opakowania nie tylko standardowej wersji Coca-Coli, ale także Diet Coke i Coca-Coli Zero. Nowe logo możemy znaleźć na butelkach, puszkach, jak i na tych produktach, które są pakowane zbiorczo. Przykładowe hasła znajdujące się wyrobach firmy to:
- „Nigdy więcej nie obejrzę naszego serialu bez Ciebie”,
- „Nie jestem najlepszy w gotowaniu, ale spróbuję”,
- „Obiecuję, że będę słuchać więcej wyłącznie dla Ciebie”.

Klienci mogą także zaprojektować własną puszkę Coca-Coli ze spersonalizowanym napisem na stronie internetowej firmy. Koszt takiej usługi wynosi 3,5 euro. Obecnie trwa kampania reklamowa akcji w sklepach, na billboardach, a także w internecie i mediach społecznościowych.
Mimo że akcja jest prowadzona tylko w Irlandii, to miejmy nadzieję, że nietypowy pomysł koncernu doda trochę radości i 2021 rok, między innymi dzięki działaniom marki, będzie znacznie lepszy od poprzedniego.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Hans Braxmeier/Pixabay
Komentarze: brak