site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Posty sponsorowane w grupach dyskusyjnych na Facebooku
18.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Posty sponsorowane w grupach dyskusyjnych na Facebooku

brett-jordan-tWX_ho-328k-unsplash

Facebook zapowiada rozszerzenie możliwości działania reklamodawców w grupach tematycznych. Pomysł wydaje się bardzo trafiony, ponieważ obecność użytkowników w takich grupach szybko rośnie, aktualnie jest to ponad miliard osób. 

źródło: lindsey-gamble.com

Administratorzy popularnych grup dostaną możliwość monetyzacji działań w zamian za współpracę z markami. Marki za to zyskają możliwość dotarcia do osób zainteresowanych danym tematem, z zasady już zaangażowanych. To kolejny ukłon Facebooka w stronę promocji marek, zaraz po wprowadzeniu reklam na grupach. Narzędzie pozwoli wprowadzić transparentność dla wszystkich użytkowników danych grup.

źródło: digicritics.com

Administratorzy grup dostaną świetne, rozwojowe narzędzie do zarabiania, które zapewne będzie regulowane przez samych użytkowników. Osoby uczestniczące w danych grupach liczą na rzetelną i szczerą opinię, która przez chęć monetyzacji może nie być już tak prawdziwa. Sam zamysł wydaje się być jednak krokiem w stronę rozwoju, już i tak ogromnej platformy.

Autor tekstu: Paulina Parowicz
Źródło zdjęcia głównego: Brett Jordan/Unsplash

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API? Jak wykorzystać popularny komunikator w biznesie?
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji. Mimo to skutki pandemii dotknęły także branżę PR

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow