Facebook zapowiada rozszerzenie możliwości działania reklamodawców w grupach tematycznych. Pomysł wydaje się bardzo trafiony, ponieważ obecność użytkowników w takich grupach szybko rośnie, aktualnie jest to ponad miliard osób.

Administratorzy popularnych grup dostaną możliwość monetyzacji działań w zamian za współpracę z markami. Marki za to zyskają możliwość dotarcia do osób zainteresowanych danym tematem, z zasady już zaangażowanych. To kolejny ukłon Facebooka w stronę promocji marek, zaraz po wprowadzeniu reklam na grupach. Narzędzie pozwoli wprowadzić transparentność dla wszystkich użytkowników danych grup.

Administratorzy grup dostaną świetne, rozwojowe narzędzie do zarabiania, które zapewne będzie regulowane przez samych użytkowników. Osoby uczestniczące w danych grupach liczą na rzetelną i szczerą opinię, która przez chęć monetyzacji może nie być już tak prawdziwa. Sam zamysł wydaje się być jednak krokiem w stronę rozwoju, już i tak ogromnej platformy.
Autor tekstu: Paulina Parowicz
Źródło zdjęcia głównego: Brett Jordan/Unsplash
Komentarze: brak