site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Powrót do korzeni, czyli powstaje Facebook Campus
22.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Powrót do korzeni, czyli powstaje Facebook Campus

greg-bulla-KItSIXhXFDY-unsplash

Facebook zapowiada powrót do pierwotnej formy aplikacji – jeszcze zanim stała się największym na świecie medium społecznościowym. Oczywiście nie oznacza to zmiany dotychczasowej aplikacji, ale dodanie nowej sekcji – Campus. 

Od 2004 roku oblicze platformy Marka Zuckenberga przerosło najśmielsze oczekiwania, ze strony przeznaczonej do zrzeszania studentów prestiżowych uczelni TheFacebook aż do giganta social mediów. Przez ten czas Zuckenberg oddalał się coraz dalej od pierwotnej formy serwisu, dlatego nikt nie spodziewał się oficjalnej informacji od koncernu na temat nowej sekcji – Campus.

źródło: notjustnews.org/Facebook

Facebook Campus ma być sekcją przeznaczoną wyłącznie dla uczelni i ich studentów. Żeby móc cieszyć się tym dodatkiem, trzeba założyć osobne konto i dołączyć do swojego kampusu. Do informacji na stronach uczelni dostęp uzyskają tylko dodani do nich użytkownicy – będą mieli oni możliwość tworzenia grup, poznawania nowych studentów czy wymieniania informacji. Campus ma być na razie wprowadzony tylko w Stanach Zjednoczonych, nie wiadomo, czy pomysł dotrze do innych krajów. 

źródło: dailyweb.pl

Ze względu na to, że Facebook już od dawna pomaga studentom w pracy i komunikacji – wystarczy stworzyć osobną grupę – pomysł na Campus wydaje się dosyć tajemniczy. Trudno uwierzyć, że gigant podejmuje takie decyzje, kierując się jedynie sentymentem. Można spekulować, że jest to część długofalowych działań PR-owych. Ruch na pewno jednak jest ciekawy i warty dalszego śledzenia.

Autor tekstu: Paulina Parowicz
Źródło zdjęcia głównego: Greg Bulla/Unsplash

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCovid-19 zmienił sposób prowadzenia biznesu na świecie
Mlekovita zredukuje ilość tworzyw sztucznych o 100 tys. kg rocznie

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow