site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Powstała identyfikacja wizualna eDO App przygotowanej przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych
28.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Powstała identyfikacja wizualna eDO App przygotowanej przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych

PWPW_Cut The Mustard

Agencja Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.

Zespół agencji przygotował i wdrożył koncept identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektował logotyp, stronę internetową, design postów do mediów społecznościowych, bannery internetowe oraz liczne materiały promocyjne, które składają się na całościowy brand book. Cut The Mustard odpowiada również za przygotowanie claimów oraz animacji promocyjnej. 

eDO App to bezpłatna aplikacja, która pozwala zdalnie, bez wychodzenia z domu, potwierdzić swoją tożsamość. Dzięki aplikacji można m.in. założyć Profil Zaufany i kontaktować się ze wszystkimi urzędami administracji publicznej, złożyć swój podpis w internecie, sprawdzić czy dokument jest ważny i oryginalny, podpisać wniosek o wydanie karty tachografowej w serwisie info-car. Aplikacja będzie stale rozwijana i powiększana o kolejne funkcjonalności. Twórcą aplikacji jest Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.

Aplikacja eDO App dostępne jest w Google Play i App Store.

Współpraca PWPW i Cut The Mustard ma charakter projektowy i została nawiązana w oparciu o wygrany przez agencję przetarg.

aplikacja mobilna identyfikacja wizualna key visual

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19 – komentarz eksperta Santander Bank Polska
Public Relations i działanie agencji w okresie pandemii. Jak odnaleźć się na rynku w trudnych czasach? [wywiad]

Podobne wpisy:

  • jonas-leupe-wK-elt11pF0-unsplash
    Smartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023
  • jacob-townsend-HxtWHbglHKs-unsplash
    Aplikacje mobilne i różnorodność targetowania alternatywą w erze ‘cookie-less”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow