Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Nie inaczej jest w kwestii budowania wizerunku marki w sieci. Specjaliści z krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas, przygotowali grę „Archetypy marki”. Dzięki niej odnajdziemy archetyp swojego brandu, korzystając z inspiracji i skojarzeń. To jeden z kluczowych elementów w komunikacji, ponieważ pozwala zachować jej spójność. Co więcej, sprawia, że marka wyróżnia się na tle innych.
– Budowanie fundamentu strategii marki nigdy nie było przyjemniejsze. Z pomocą gry można stworzyć bazę komunikacji, ale również zadbać o wzmocnienie relacji w zespole. Kluczowe zadanie w marketingu strategicznym można wykonać z przyjaciółmi w luźnej atmosferze,, zamiast organizować kolejny brainstorming – tłumaczy Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.
Gra została przygotowana w formie pliku PDF do pobrania, wydrukowania i samodzielnego złożenia. Zawiera szczegółową instrukcję postępowania, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Jest już dostępna w sklepie internetowym na stronie morebananas.pl. Cały zysk zostanie przekazany na cel zbiórki prowadzonej przez fundację „Akcja Menstruacja”.
Podziękowania dla współtwórcy gry, Amadeusza Kusibaba.
Komentarze: brak