site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Poznaj narzędzie, które zrewolucjonizuje komunikację marki - gra „Archetypy marki”
25.03.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Poznaj narzędzie, które zrewolucjonizuje komunikację marki – gra „Archetypy marki”

archetypy

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Nie inaczej jest w kwestii budowania wizerunku marki w sieci. Specjaliści z krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas, przygotowali grę „Archetypy marki”. Dzięki niej odnajdziemy archetyp swojego brandu, korzystając z inspiracji i skojarzeń. To jeden z kluczowych elementów w komunikacji, ponieważ pozwala zachować jej spójność. Co więcej, sprawia, że marka wyróżnia się na tle innych.

– Budowanie fundamentu strategii marki nigdy nie było przyjemniejsze. Z pomocą gry można stworzyć bazę komunikacji, ale również zadbać o wzmocnienie relacji w zespole. Kluczowe zadanie w marketingu strategicznym można wykonać z przyjaciółmi w luźnej atmosferze,, zamiast organizować kolejny brainstorming – tłumaczy Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.

Gra została przygotowana w formie pliku PDF do pobrania, wydrukowania i samodzielnego złożenia. Zawiera szczegółową instrukcję postępowania, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Jest już dostępna w sklepie internetowym na stronie morebananas.pl. Cały zysk zostanie przekazany na cel zbiórki prowadzonej przez fundację „Akcja Menstruacja”.

Podziękowania dla współtwórcy gry, Amadeusza Kusibaba.

archetyp gra marka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKolejna edycja DIMAQ Voice Online już 29 marca. Poznaj agendę spotkania!
W jaki sposób budować świadomość marki w obszarze B2B?

Podobne wpisy:

  • pexels-alena-koval-886521
    Ekologia w strategii i komunikacji marek. Biznes stawia na eko przekazy
  • austin-distel-VvAcrVa56fc-unsplash
    Relacje z marką to priorytet. Jak nadążyć za konsumentem 4.0?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...