site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Poznań kontrowersyjnym wpisem rozpoczyna kampanię "Obojętność krzywdzi"
20.11.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Poznań kontrowersyjnym wpisem rozpoczyna kampanię „Obojętność krzywdzi”

punch-316605_1280

Na początku listopada na facebookowym profilu miasta Poznań opublikowano szokujący post, rozpoczynający kampanię społeczną pt. “Obojętność krzywdzi”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na skalę obojętności wśród ludzi wobec otaczającej nas przemocy. Kampania z nietypowym materiałem wywołała oburzenie wśród internautów.

Szlachetna idea w wątpliwym wykonaniu

Publikacja zdjęcia, na którym znajdują się kobieta oraz dziecko dotknięte przemocą wzbudziła negatywne emocje wśród użytkowników Facebooka. Wszystko przez pytanie zadane w miejscu opisu: “Jaką formę okrucieństwa wspieracie najbardziej?” Odpowiedzi należało udzielić za pomocą emotikonu serduszka lub lajka. Koncepcja miała zapoczątkować wydarzenia mające na celu wzrost świadomości, empatii oraz reakcji wśród społeczeństwa w stosunku do przemocy, jakiej dopuszczają się ludzie żyjący obok nas.

Jaka była reakcja internautów?

Na odzew adresatów postu nie trzeba było długo czekać. Użytkownicy negatywnie ocenili wpis przedstawicieli miasta, uważając, że za pomocą wpisu pragną zebrać dużą ilość lajków oraz sugerują, że wszyscy odbiorcy stosują przemoc wobec innych. Niestety zdecydowana większość internautów nie zauważyło linku, który został umieszczony w materiale. Odnośnik przekieruje do głównej strony kampanii, wyjaśniając całą sytuację. Ze względu na falę krytyki, jaka spadła na autorów wydarzenia, wpis został usunięty i zastąpiony postem objaśniającym koncepcję.

Co jeszcze przygotowali inicjatorzy?

W ramach akcji autorzy opublikowali na YouTubie serię krótkich filmików, mających za zadanie zwrócić uwagę na skalę obojętności wśród ludzi wobec przemocy, która dotyka kobiety, dzieci i starszych. Ponadto, na stronie wspieramzlo.pl można znaleźć wskazówki, dotyczące pomocy potrzebującym. 

Miejmy nadzieję, że te działania zmniejszą skalę przemocy oraz uchronią przed nieszczęściem wiele osób nie tylko z Poznania, ale również z całej Polski.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: PublicDomainPictures/Pixabay

kampania społeczna Miasto Poznań

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWhatsApp usunie stare wiadomości i duże pliki
Odświeżony design marki Nalewka Babuni

Podobne wpisy:

  • glownekonf_500893922
    Kampania społeczna „#NiePrzesadzam" przeciw przemocy wobec kobiet
  • glownekonf_2096689443
    19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu
  • “Jak być mniej białym”? Czyli kontrowersyjny kurs Coca-Coli
  • Peugeot zmienił swoje logo

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...