Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, który niejednokrotnie pojawia się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? W jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy zderzając się z rozmaitymi przeszkodami? Jak działać, na co uważać i z czego korzystać?
Podczas jednego dnia PR day, 13 czerwca w Warszawie, zostaną przedstawione najbardziej aktualne praktyki PR i podpowiedzi, jak je wykorzystać w wyzwaniach zawodowych.
Jakie tematy zostaną poruszone podczas PR day?
Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Prelegentka podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?
Mariusz Sokołowski pokaże, w jaki sposób zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt, krok po kroku na praktycznych przykładach.
Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Ekspertka omówi, ile naprawdę jest warta praca PR-owca.
Hejt, trolling i postprawda w sieci to obecnie najpoważniejsze zagrożenia dla wizerunku wielu firm, które wpływają na rentowność biznesów. Jak im przeciwdziałać? Jak reagować na czarny PR? Tego uczestnicy dowiedzą się z prelekcji Jacka Kotarbińskiego.
Prowadzenie działań wizerunkowych w współpracy z influencerami to niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami. Jak zatroszczyć się o efektywny influencer marketing? Garść wskazówek dostarczy Magdalena Urbaniak.
Nowe technologie dają spore możliwości komunikacyjne, ale jak nie wpaść w kłopoty z prawem korzystając z ich potencjału? Podczas wydarzenia omówione zostaną kwestie ochrony wizerunku, RODO, praw autorskich podczas prelekcji prowadzonej przez dwójkę niezawodnych adwokatów, Agnieszki Zwierzyńskiej i Marka Korcza.
Customer Experience w PR. W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna-Kasdepke odpowie na pytanie: czy to naprawdę działa?
Dlaczego warto wziąć udział w PR day?
To najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Uczestnicy otrzymują dostęp do prezentacji z wszystkich wystąpień i dodatkowo: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy, które podniosą jej efektywność. Biorąc udział w wydarzeniu będzie można nauczyć się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne. Eksperci zdradzą, jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać, dbając o reputację, a także, jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci.
Będzie to też okazja do branżowego networkingu, zdobycia nowych kontaktów, zainspirowania się innymi uczestnikami i wykorzystania ich doświadczenia w codziennych wyzwaniach.
Do 3 czerwca trwa promocja biletów w niższej cenie! Szczegóły są dostępne na stronie.
Komentarze: brak