site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > PR day – okazja do nauki i networkingu. Już 13 czerwca w Warszawie!
27.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

PR day – okazja do nauki i networkingu. Już 13 czerwca w Warszawie!

awp_prelegenci_800x533

Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, który niejednokrotnie pojawia się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? W jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy zderzając się z rozmaitymi przeszkodami? Jak działać, na co uważać i z czego korzystać? 

Podczas jednego dnia PR day, 13 czerwca w Warszawie, zostaną przedstawione najbardziej aktualne praktyki PR i podpowiedzi, jak je wykorzystać w wyzwaniach zawodowych.

Jakie tematy zostaną poruszone podczas PR day?

Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Prelegentka podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?

Mariusz Sokołowski pokaże, w jaki sposób zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt, krok po kroku na praktycznych przykładach.

Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Ekspertka omówi, ile naprawdę jest warta praca PR-owca.

Hejt, trolling i postprawda w sieci to obecnie najpoważniejsze zagrożenia dla wizerunku wielu firm, które wpływają na rentowność biznesów. Jak im przeciwdziałać? Jak reagować na czarny PR? Tego uczestnicy dowiedzą się z prelekcji Jacka Kotarbińskiego.

Prowadzenie działań wizerunkowych w współpracy z influencerami to niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami. Jak zatroszczyć się o efektywny influencer marketing? Garść wskazówek dostarczy Magdalena Urbaniak.

Nowe technologie dają spore możliwości komunikacyjne, ale jak nie wpaść w kłopoty z prawem korzystając z ich potencjału? Podczas wydarzenia omówione zostaną kwestie ochrony wizerunku, RODO, praw autorskich podczas prelekcji prowadzonej przez dwójkę niezawodnych adwokatów, Agnieszki Zwierzyńskiej i Marka Korcza.

Customer Experience w PR. W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna-Kasdepke odpowie na pytanie: czy to naprawdę działa?

Dlaczego warto wziąć udział w PR day?

To najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Uczestnicy otrzymują dostęp do prezentacji z wszystkich wystąpień i dodatkowo: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy, które podniosą jej efektywność. Biorąc udział w wydarzeniu będzie można nauczyć się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne. Eksperci zdradzą, jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać, dbając o reputację, a także, jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci.

Będzie to też okazja do branżowego networkingu, zdobycia nowych kontaktów, zainspirowania się innymi uczestnikami i wykorzystania ich doświadczenia w codziennych wyzwaniach.

Do 3 czerwca trwa promocja biletów w niższej cenie! Szczegóły są dostępne na stronie.

influencer marketing komunikacja konferencja Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis5 błędów w komunikacji marek B2B
Wszystko może być nagrodą, czyli jak efektywnie motywować i angażować pracowników

Podobne wpisy:

  • surface--ZFvSWK4L28-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • malte-helmhold-9E6ziBJjEX4-unsplash
    Firmy chętnie inwestują w influencer marketing. Jakie prognozy dla branży?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow