site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > PR dla NGO, czyli trendy komunikacyjne
17.02.2022  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

PR dla NGO, czyli trendy komunikacyjne

Trendbook Propsy PR_1

Opublikowano Trendbook PR, prognozujący jakie narzędzia i tematy będą najpopularniejsze w sektorze społecznym. Stworzyła go Agencja Propsy PR, zajmująca się obsługą organizacji pozarządowych i projektów społecznych, po to, aby pokazać NGO, jak docierać z tematami społecznymi do odbiorców.

Zespół ekspertów_ek z Propsy PR, agencji dedykowanej organizacjom pozarządowym i projektom społecznym, pochylił się nad zjawiskami oraz oszacował w analizie jakościowej nadchodzące trendy, które będą aktualne w 2022 roku.

TrendBook podzielony jest na dwie kategorie: trendy według tematu i według narzędzi. Podejmowane tematy to kultura w mikroskali, post-Covid era, społeczeństwo oraz praca/biznes. Omawiane narzędzia to m.in. komunikacja włączająca, wideo, social media i influencerzy_ki. – Wraz z pracą i nauką hybrydową lub zdalną nastąpił wzrost aktywności użytkowników internetu. Coraz częściej spędzamy czas w sieci i poświęcamy go na to coraz więcej. Wśród trendów pod kątem narzędziowym zespół Propsy wyznaczył m.in. komunikację „od odbiorców do odbiorców” (coraz częściej marki będą korzystać z contentu przygotowanego lub inspirowanego klientami_kami), ultra real time marketing, standard posiadania napisów w nagraniach wideo w social mediach i większe zaangażowanie z mikroinfluencerami_kami – tłumaczy Anna Kiedrzyńska-Tui, dyrektor operacyjna Propsy PR.

Aby zdobyć bezpłatny Trendbook PR 2022, wystarczy wejść na stronę.

Patronem medialnym TrendBooka jest serwis PRoto.pl. TrendBook PR 2022 został przygotowany z myślą o tych, którzy działają m.in. w relacjach publicznych, komunikacji zewnętrznej, promocji czy w relacjach z mediami.

komunikacja NGO Public Relations trendy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDOMOSONDA – kampania, w której liczy się insight!
HARIBO powraca z nową wersją reklamy opartej na dziecięcych głosach

Podobne wpisy:

  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów
  • 1200x628 linkpost SM(9)
    Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...