Obecni oraz przyszli specjaliści public relations i komunikacji w czwartek, 5 marca, będą zgłębiać tajniki personal brandingu, czyli zarządzania marką osobistą, od strony zawodowej i wizualnej. Wszystko za sprawą Akademii PR Managera 360o -LEVEL MASTER, która odbędzie się w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie.
To już drugie szkolenie realizowane pod szyldem Akademii Public Relations Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej. Zainteresowani udziałem jeszcze mają szansę, aby się zapisać.
Akademia PR Managera 360° to cykl szkoleń w formule wykładowo – warsztatowej. W pierwszym z nich – LEVEL BASIC, wzięło udział kilkadziesiąt osób. Byli wśród nich zarówno specjaliści PR firm i korporacji, ale także marketingowcy, przedsiębiorcy, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą, oraz pracownicy innych branż, ale skoncentrowani na rozwoju swoich kompetencji zawodowych.
Kolejne szkolenie, czyli Akademia PR Managera 360° – LEVEL MASTER odbędzie się w czwartek, 5 marca, w godz. 9:30 – 18:00, w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie (ul. Piękna 49).
W programie marcowego spotkania oprócz tematów związanych z budowaniem marki osobistej jako profesjonalisty w branży public relations, zaplanowano także zagadnienia dotyczące trendów w komunikacji wewnętrznej, tworzenia angażujących treści w social media, skutecznej sprzedaży online zgodnie z wartościami PR oraz nieszablonowych, kreatywnych gadżetów, które można wykorzystać w relacjach z klientami, pracownikami lub partnerami biznesowymi.
Uczestnicy szkolenia Akademii PR Managera 360° – LEVEL MASTER jednego dnia zdobędą wiedzę aż od 9 ekspertów. W gronie prowadzących jest, między innymi, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, manager komunikacji i public relations, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, doceniana przez środowisko branżowe, w tym nagrodą Złotego Spinacza.
Wystąpią również: Dominika Zajączkowska, która pracowała dla międzynarodowych marek jak Zara, Martini, Max Mara, czy Henkel; dr inż. Lidia Grzegorczyk – przedsiębiorczyni, pomagająca właścicielom MŚP i start-upom tworzyć strategie rozwoju i sprzedaży w biznesie; oraz Joanna Jałowiec – dziennikarka, a obecnie również fotografka, która opowie o wizualnych aspektach budowania marki osobistej.
Oprócz szkoleń, wartością dodaną dla uczestników jest możliwość indywidualnych, bezpłatnych konsultacji z prelegentami.
Wszystkie szczegółowe informacje o Akademii PR Managera 360°, w tym szkoleniu LEVEL MASTER, znajdują się na stronie.
Partnerami Akademii są: the Nest, the Nest Cafe, Bodybar, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, FILIPIAK BABICZ LEGAL sp. k., Kwiaciarnia Badyle, Prowly, Gorilla Coffee, PMX Distribution, Przełom w Odżywianiu, Fotofigury.pl.
Patronat medialny sprawują: MedialnaPerspektywa.pl, HRPolska.pl, magazyn „Law Business Quality”.
Komentarze: brak