site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > PR Managerze, zadbaj o swój PR!
3.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

PR Managerze, zadbaj o swój PR!

pr360 - ogolna

Obecni oraz przyszli specjaliści public relations i komunikacji w czwartek, 5 marca, będą zgłębiać tajniki personal brandingu, czyli zarządzania marką osobistą, od strony zawodowej i wizualnej. Wszystko za sprawą Akademii PR Managera 360o -LEVEL MASTER, która odbędzie się w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie.

To już drugie szkolenie realizowane pod szyldem Akademii Public Relations Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej. Zainteresowani udziałem jeszcze mają szansę, aby się zapisać.

Akademia PR Managera 360° to cykl szkoleń w formule wykładowo – warsztatowej. W pierwszym z nich – LEVEL BASIC, wzięło udział kilkadziesiąt osób. Byli wśród nich zarówno specjaliści PR firm i korporacji, ale także marketingowcy, przedsiębiorcy, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą, oraz pracownicy innych branż, ale skoncentrowani na rozwoju swoich kompetencji zawodowych. 

Kolejne szkolenie, czyli Akademia PR Managera 360° – LEVEL MASTER odbędzie się w czwartek, 5 marca, w godz. 9:30 – 18:00, w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie (ul. Piękna 49).

W programie marcowego spotkania oprócz tematów związanych z budowaniem marki osobistej jako profesjonalisty w branży public relations, zaplanowano także zagadnienia dotyczące trendów w komunikacji wewnętrznej, tworzenia angażujących treści w social media, skutecznej sprzedaży online zgodnie z wartościami PR oraz nieszablonowych, kreatywnych gadżetów, które można wykorzystać w relacjach z klientami, pracownikami lub partnerami biznesowymi.

Uczestnicy szkolenia Akademii PR Managera 360° – LEVEL MASTER jednego dnia zdobędą wiedzę aż od 9 ekspertów. W gronie prowadzących jest, między innymi, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, manager komunikacji i public relations, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, doceniana przez środowisko branżowe, w tym nagrodą Złotego Spinacza.

Wystąpią również: Dominika Zajączkowska, która pracowała dla międzynarodowych marek jak Zara, Martini, Max Mara, czy Henkel; dr inż. Lidia Grzegorczyk – przedsiębiorczyni, pomagająca właścicielom MŚP i start-upom tworzyć strategie rozwoju i sprzedaży w biznesie; oraz Joanna Jałowiec – dziennikarka, a obecnie również fotografka, która opowie o wizualnych aspektach budowania marki osobistej.

Oprócz szkoleń, wartością dodaną dla uczestników jest możliwość indywidualnych, bezpłatnych konsultacji z prelegentami.

Wszystkie szczegółowe informacje o Akademii PR Managera 360°, w tym szkoleniu LEVEL MASTER, znajdują się na stronie.

Partnerami Akademii są: the Nest, the Nest Cafe, Bodybar, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, FILIPIAK BABICZ LEGAL sp. k., Kwiaciarnia Badyle, Prowly, Gorilla Coffee, PMX Distribution, Przełom w Odżywianiu, Fotofigury.pl.

Patronat medialny sprawują: MedialnaPerspektywa.pl, HRPolska.pl, magazyn „Law Business Quality”.

konferencja Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„PB do słuchania” nominowany w plebiscycie na najlepszy podcast biznesowy!
Narzę­dziownik cz. 2, czyli aplikacje do moni­to­ro­wa­nia social media

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow