Anna Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas, stworzyła bazę specjalistek pracujących w marketingu. Powstała ona z myślą o kobietach, które chcą dzielić się swoją wiedzą i o wszystkich tych, którzy tej wiedzy potrzebują.
– Stworzyłam bazę specjalistek marketingowych, aby łączyć i wspierać kobiety chcące rozwijać siebie i swoją karierę zawodową. Ale to również uproszczenie dla firm, organizatorów konferencji czy szkoleń, którzy szukają ekspertek. Mamy już 56 wspaniałych osób na pokładzie i mam nadzieję, że ta liczba będzie stale się powiększać – mówi Anna Ledwoń-Blacha, ekspertka ds. marketingu i social mediów, creative owner w More Bananas.
Ekspertek w branży marketingowej, które mogłyby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jest naprawdę wiele. Jednak sporo z nich rezygnuje z takiej możliwości. Wystąpienia publiczne, takie jak konferencje, webinary czy prowadzenie warsztatów i szkoleń jest zdominowane przez mężczyzn, a kobiecy udział w tego typu wydarzeniach jest często niewielki. Baza specjalistek marketingowych powstała, aby zrzeszyć kobiety, które chcą to zmienić.
W bazie jest już 56 ekspertek z branży marketingowej, specjalizujących się w m.in. SEO, social mediach, personal brandingu, content marketingu, copywritingu. Lista ciągle się powiększa i jest na bieżąco aktualizowana.
Jeśli chcesz dołączyć do bazy, wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie.
Komentarze: brak