site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
16.03.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!

Specjalistki_Informacja Prasowa

Anna Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas, stworzyła bazę specjalistek pracujących w marketingu. Powstała ona z myślą o kobietach, które chcą dzielić się swoją wiedzą i o wszystkich tych, którzy tej wiedzy potrzebują.

– Stworzyłam bazę specjalistek marketingowych, aby łączyć i wspierać kobiety chcące rozwijać siebie i swoją karierę zawodową. Ale to również uproszczenie dla firm, organizatorów konferencji czy szkoleń, którzy szukają ekspertek. Mamy już 56 wspaniałych osób na pokładzie i mam nadzieję, że ta liczba będzie stale się powiększać – mówi Anna Ledwoń-Blacha, ekspertka ds. marketingu i social mediów, creative owner w More Bananas.

Ekspertek w branży marketingowej, które mogłyby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jest naprawdę wiele. Jednak sporo z nich rezygnuje z takiej możliwości. Wystąpienia publiczne, takie jak konferencje, webinary czy prowadzenie warsztatów i szkoleń jest zdominowane przez mężczyzn, a kobiecy udział w tego typu wydarzeniach jest często niewielki. Baza specjalistek marketingowych powstała, aby zrzeszyć kobiety, które chcą to zmienić.

W bazie jest już 56 ekspertek z branży marketingowej, specjalizujących się w m.in. SEO, social mediach, personal brandingu, content marketingu, copywritingu. Lista ciągle się powiększa i jest na bieżąco aktualizowana.

Jeśli chcesz dołączyć do bazy, wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie.

marketing specjalista

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
Plus z nową platformą komunikacyjną marki

Podobne wpisy:

  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa
  • sincerely-media-3KEFp35FVB0-unsplash
    5 sposobów na pozyskiwanie opinii dla firm w 2023 r.

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow