site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Procontent uruchomił infolinię kryzysową dla przedsiębiorców
11.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Procontent uruchomił infolinię kryzysową dla przedsiębiorców

infolinia kryzysowa

Według prognoz gospodarczych stopa bezrobocia może w niedługim czasie sięgnąć nawet 10 proc. Wiele firm planuje kolejne zwolnienia pracowników, a nawet ogłoszenie restrukturyzacji. Poszczególne kraje Europy zawieszają przepisy dotyczące upadłości firm na czas epidemii. W odpowiedzi na kryzys specjaliści od public relations udostępniają bezpłatną pomoc dla przedsiębiorstw.

Infolinia funkcjonuje przez cały kwiecień – od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-16:30 pod numerem: 884 838 886. Pod telefonem będą dyżurują doświadczeni konsultanci PR, którzy bezpłatnie pomogą przygotować plan komunikacji kryzysowej, napisać oświadczenia dla zarządu lub stworzyć projekt społecznej odpowiedzialności biznesu i go zakomunikować do mediów.

– Sytuacja w wielu firmach jest dramatyczna. Przed Zarządami wielu firm trudne decyzje dotyczące zwolnień, redukcji etatów, a nawet zamykania zakładów. Często, od tego jak te działania zostaną przeprowadzone, zależeć może powrót na rynek, gdy epidemia się zakończy. Jak pokazuje historia wielu kryzysów, komunikacja często odgrywa kluczową rolę w tym, jak przedsiębiorstwa radziły sobie ze spadkiem przychodów – czy zespoły się jednoczyły i miały siłę walczyć, poszukiwać nowych szans i nowych rynków, czy oddawały pola walkowerem. To, w czym mogą pomóc specjaliści ds. public relations, to by komunikacja była szybka, spójna i pozwalała na sprawną odbudowę po kryzysie – mówi Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication.

Zdaniem specjalistów PR jest też wiele firm, które pomimo sytuacji kryzysowej całkiem nieźle sobie radzą ze względu na specyfikę branży. Wiele z nich chce pomagać, by budować dobre relacje z mediami, klientami, pracownikami i społecznością lokalną na przyszłość. Często jednak brakuje pomysłu i rąk do pracy, by taką komunikację wykonać. Dlatego konieczne jest właściwe jej wdrożenie i profesjonalna pomoc w komunikacji do pracowników, klientów, partnerów biznesowych oraz mediów.

– Zmiany są zarówno szansą na m.in. wykreowanie wizerunku marki, zoptymalizowanie kosztów działalności, jak i ogromnym wyzwaniem – mogą spowodować redukcję etatów, spadek wartości marki bądź utratę klientów. Niekiedy są jednak konieczne do dalszego funkcjonowania organizacji. Należy uświadomić sobie potrzebę ich wprowadzenia, znaleźć alternatywne rozwiązania organizacyjne i komunikacyjne oraz wdrożyć je w życie. Odpowiednio wcześnie wprowadzone działania zapobiegną drastycznym skutkom epidemii i pozwolą na kontynuowanie biznesu – podsumowuje Iwona Kubicz.

komunikacja koronawirus pomoc Public Relations wsparcie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrzez brak działań CSR firmy tracą klientów i pracowników!
DIMAQ VOICE Online – spotkania z digitalem w digitalu #2

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow