site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Programy CSR MetLife docenione w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”
5.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Programy CSR MetLife docenione w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

paris-2384940_1280

Programy MetLife z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) po raz kolejny zostały wyróżnione w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Raport jest przygotowywany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 2002 roku i zawiera podsumowanie najważniejszych projektów CSR. Do edycji za 2019 rok zakwalifikowały się wybrane praktyki 214 firm.

Praktyki MetLife zostały zakwalifikowane do kategorii „Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej”. Wśród wyróżnionych działań znalazł się „Tydzień Aktywności Społecznej”, organizowany we współpracy z Fundacją Habitat for Humanity i Stowarzyszeniem Olimpiady Specjalne. Doceniono także program MetLife LifeChanger skoncentrowany na promowaniu wiedzy finansowej wśród uczniów. Program jest realizowany we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości. W 2019 roku skorzystało z niego ponad 1 tys. uczniów.

źródło: materiały prasowe

– Od lat prowadzimy działania na rzecz odpowiedzialnego biznesu i cieszymy się, że po raz kolejny nasze praktyki zostały docenione przez zewnętrznych ekspertów i zakwalifikowane do najbardziej inspirujących inicjatyw polskiego biznesu. To przede wszystkim zasługa pracowników i agentów MetLife oraz ich zaangażowania w wolontariat – mówi Aneta Świercz-Grądkowska, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w MetLife.

Raport grupuje działania firm według siedmiu obszarów normy ISO 26000: ład organizacyjny; prawa człowieka; praktyki z zakresu pracy; środowisko; uczciwe praktyki operacyjne; zagadnienia konsumenckie oraz zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. Premiera tegorocznej edycji raportu odbyła się 16 kwietnia, pełna wersja jest dostępna tutaj.

Źródło materiału: infoWire.pl
Źródło zdjęcia głównego: MrBearBlack/Pixabay

CSR raport

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPomagajmy sobie nawzajem – nowa kampania prospołeczna Grupy Polsat
CRASH MONDAYS: Event Marketing. Cykl majowych webinarów

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • pexels-cottonbro-studio-5076516
    Co wpływa na popularność produktów z drugiej ręki? Raport „Trend na recommerce”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow