site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Prostsza nawigacja i większa ilość funkcji. Twitter wprowadza redesign na platformie
1.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Prostsza nawigacja i większa ilość funkcji. Twitter wprowadza redesign na platformie

Pile of 3D Twitter Logos

Twitter przechodzi gruntowną przebudowę. Firma testuje nową wersję strony internetowej już od początku roku, a teraz nowe funkcje zostaną udostępnione publicznie. Zmiany spowodowane są uwzględnieniem próśb, które wpłynęły od użytkowników.

Woah, what’s this? A shiny new https://t.co/q4wnE46fGs for desktop? Yup. IT’S HERE. pic.twitter.com/8y4TMzqBGa

— Twitter (@Twitter) July 15, 2019
Udostępnianie zdjęć i filmów w relacji live

Podobnie jak Facebook czy Instagram, Twitter wprowadza dość istotną i popularną funkcję. Niezależnie od miejsca czy pory dnia, będzie można publikować relacje na żywo, które zostaną zapisane na profilu użytkownika. Ponadto, podpisanie umowy z NBCUniversal to kolejny krok w rozwoju Twittera. Dzięki temu platforma będzie transmitowała na żywo olimpiadę w Tokio w 2020 roku.

Sześć odcieni profilu

Nowe kolory profili to kolejna personalizacja konta użytkownika. Klasycznie można wybrać odcień niebieski, jednak dla spragnionych zmian dostępne będą także żółty, różowy, fioletowy, pomarańczowy i zielony. Dzięki nowym ustawieniom zmieni się też odcień linków oraz przycisków: Strona główna, Tweet i Follow.

Dostępne są także dwie barwy tła profilu. Domyślnie wybrać można białe (dzienne) oraz tryb nocny, który zmienia kolor ekranu na szary i zmniejsza stopień jego oświetlenia, co sprawia, że robi się całkowicie czarne.

źródło: blog.twitter.com
Zakładki? Nic prostszego!

Kolejna aktualizacja polega na tym, że w bocznej nawigacji znajdują się teraz zakładki, listy i łącza do profilu, dzięki czemu przechodzenie pomiędzy kartami będzie płynniejsze. Opcja ta przekierowuje bezpośrednio do kluczowych sekcji Twittera, takich jak Powiadomienia, Wiadomości, Strona Główna. Platforma wprowadza także funkcję, która umieszcza zakładki Góra, Najnowsze, Ludzie, Zdjęcia i Wideo u góry ekranu, zaś wyszukiwanie zaawansowane po prawej stronie.

źródło: techcrunch.com
I wszyscy znajomi w okolicy już wiedzą

Twitter wprowadza także rozszerzony, bardziej podobny do skrzynki odbiorczej poczty e-mail ekran Wiadomości, gdzie w jednym miejscu można przeglądać konwersacje i odpowiadać na pytania. Sekcja podzielona jest na pół. Lista z powiadomieniami umieszczona jest po lewej stronie, natomiast wiadomości po prawej. Za pomocą  nawigacji można wysłać informację do wszystkich znajomych w okolicy, co z pewnością ułatwi komunikację między użytkownikami.

Gratka dla posiadających wiele profili

Prowadzenie firmowych kont wymagało osobnego logowania do każdego z nich. Twitter wprowadza więc jedno z najbardziej przydatnych ulepszeń, jakim jest przełączanie profili w nawigacji bocznej. Dzięki temu zalogowanie się do wielu kont nie będzie już tak kłopotliwe, jak do tej pory i pozwoli zaoszczędzić dużo czasu.

Nowe aktualizacje są dość obszerne, ale wygląda na to, że platforma ma jeszcze wiele pomysłów na swój rozwój. Rzecznik Twittera informuje, że firma stawia sobie poważne zadania na przyszłość. Początkowo zmiany na stronie mogą nie być w obsłudze łatwe dla użytkowników, jednak po zapoznaniu się z nimi medium ma być znacznie prostsze w użytkowaniu, niż kiedykolwiek wcześniej.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by natanaelginting

nowość Twitter zmiana

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCube Group z działaniami digital dla Vectry
CRASH Mondays №30 w Krakowie: Kultura, sztuka i rozrywka

Podobne wpisy:

  • web-design-1953128_1280
    Facebook odnawia narzędzie, aby zapewnić większą przejrzystość danych
  • kelly-sikkema-CjdsgW4cVSU-unsplash
    Roast 2020 na Twitterze

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
  • Marka Violife wspiera akcję Veganuary – zachęca konsumentów do wypróbowania diety roślinnej
  • Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku” w rankingu „Media&Marketing Polska”

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media Media Relations monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...