site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Provident z nagrodą European Customer Centricity Winner
3.10.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Provident z nagrodą European Customer Centricity Winner

ecca_winners_medal_2020

Marka Provident, należąca do Grupy International Personal Finance, została laureatem nagrody European Customer Centricity Winner w kategorii Customer Experience Professionals. Działania za które przyznano nagrodę były realizowane w znacznej mierze przez polski zespół.

IPF został wyróżniony za budowanie międzynarodowego zespołu zajmującego się wdrażaniem proklienckiej kultury na 4 rynkach oraz budowaniem pozytywnych doświadczeń klienta w trakcie customer journey. Udało się to osiągnąć dzięki pracy zespołowej, kreatywności i przywództwu. Nagrodzony zespół powstał w 2019 roku i gromadzi specjalistów ze wszystkich rynków, na których Grupa IPF działa w branży pożyczek z obsługą domową tj. z Polski, Czech, Rumunii i Węgier. Zadaniem grupy, było wypracowanie procesów, koncentrujących się na doświadczeniach klienta oraz  umieszczeniu jego potrzeb w centrum wszystkich działań.

Zespół składa się z profesjonalistów, pracujących na różnych stanowiskach. Dzięki różnym perspektywom, specjaliści wnoszą swoją wiedzę i doświadczenie, a międzynarodowy skład zespołu pomaga dzielić się najlepszymi praktykami i wiedzą, identyfikuje różnice i podobieństwa na rynkach oraz szuka najlepszych możliwych rozwiązań.

Działania nagrodzonego zespołu skupiły się na trzech obszarach. Pierwszym z nich było stworzenie kultury korporacyjnej skierowanej na klienta. Drugim obszarem, którym zajął się zespół była tzw. customer journey, odzwierciedlająca drogę klienta do zakupienia produktu, natomiast trzecim dostarczanie klientom wartości dodanej poprzez oferowane produkty.

– Zwycięstwo w konkursie European Customer Centricity Award, jest dla nas bardzo ważne, zwłaszcza, że nagrodzony projekt dotyczy współpracy w międzynarodowej grupie ekspertów. Była to wspaniała okazja, aby skonfrontować nasze doświadczenia z profesjonalistami pracującymi na innych rynkach – podkreśla Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu oraz członek zarządu w Provident Polska – Udział polskiego zespołu był niezwykle istotny dla całego projektu. Jako pierwszy rynek w naszej grupie dokonaliśmy mapowania customer journey – dodaje Szerling.

European Customer Centricity Awards to jedno z największych wydarzeń związanych z wymianą wiedzy na temat Customer Experience w Europie. Tegoroczna edycja była prowadzona w całości online, przyciągając w sumie uczestników z 32 krajów.

customer experience Provident wyróżnienie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZaufanie do marki, czyli jak zmieniły się decyzje zakupowe konsumentów w dobie pandemii?
Marketing w małej placówce handlowej. Jak rzucić wyzwanie „gigantom”?

Podobne wpisy:

  • image_processing20220405-104425-1kccxyj
    CRASH Mondays № 59: Customer Experience [Kraków]
  • johan-godinez-dDYRYivNzbI-unsplash
    Rossmann cenioną marką przez Polaków

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow