Provident Polska startuje z nową kampanią „Pożyczki wynajmowanej”. W najnowszych spotach reklamowych przedstawiona jest kolejna historia o rodzinnych planach.
Bohaterami jest młode małżeństwo, Monika i Bartek, którzy postanawiają zrobić niespodziankę swojemu synkowi Kajtkowi oraz ich psu Mańkowi. Przygotowują dla psiaka własne miejsce – domek pod schodami z wygodnym legowiskiem oraz zabawkami i przysmakami. Z prezentu równie mocno cieszy się Kajtek, który chętnie bawi się z Mańkiem w jego nowym kąciku.
– Po raz kolejny w naszej kreacji reklamowej zdecydowaliśmy się na opowiedzenie ciepłej, rodzinnej historii, pokazującej jak wiele radości może sprawić spełnianie marzeń najbliższych – mówi Anna Słomska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. – Najnowszy spot nawiązuje do wcześniejszych reklam zarówno klimatem, jak i wykorzystaniem piosenki „Mam plan”, która stała się jednym z naszych znaków rozpoznawczych. Tym razem rozśpiewaną reklamę będzie można usłyszeć także w radiu – dodaje.
Nowa odsłona kampanii wystartowała w głównych stacjach telewizyjnych, a także w radiu oraz online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Źródło zdjęcia głównego: kadr z filmu / materiały prasowe
Komentarze: brak