site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Przedsiębiorcy pomagają przedsiębiorcom w czasach kryzysu
23.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Przedsiębiorcy pomagają przedsiębiorcom w czasach kryzysu

magic-keyboard-1109543

Od początku pandemii z dnia na dzień kolejne przedsiębiorstwa coraz gorzej radzą sobie z utrzymaniem biznesu. Sytuacja zmusiła większość z nich do ograniczenia swojej działalności, a część do całkowitego jej zamknięcia. Chcąc pomóc przedsiębiorcom w przetrwaniu trudnego czasu na rynku, w geście solidarności i wsparcia wiele firm, serwisów internetowych oraz mediów oferuje pomoc reklamową za symboliczną złotówkę, a nawet za darmo.

W kwietniu jedna z największych stacji telewizyjnych udostępniła wstępnie 500 darmowych pakietów reklamowych z dostępem do wszystkich kanałów grupy. Po ogromnej ilości zgłoszeń grupa udostępniła jeszcze drugie tyle dodatkowych pakietów. Niedawno również jeden z serwisów ekonomicznych w specjalnej zakładce oferuje miejsce na artykuł informujący o danych usługach. Obie akcje za symboliczną złotówkę są gestem w stronę przedsiębiorstw, które próbują ratować się w związku z kryzysem związanym z epidemią. Ale to nie jedyne firmy, które oferują wsparcie w tych trudnych czasach.

Firmą również oferującą wsparcie dla przedsiębiorców jest DATAPAX, która w związku z pandemią postanowiła udostępnić całkowicie za darmo dostęp do nowej platformy dpx. Zakładając tam konto, użytkownik otrzymuje dostęp do ofert dostawców lub producentów. W zależności od potrzeb, może skontaktować się z poszukującymi, np. wolnej linii produkcyjnej czy dodatkowych mocy produkcyjnych, jak i zamieszczać swoje potrzeby czy prośby o pomoc. Oprócz wymiany wszelkiego rodzaju „mocy przerobowych”, umieszczane są tam projekty, analizy i gotowe rozwiązania z zakresu optymalizacji i automatyzacji procesów produkcji. Każdego rodzaju opracowania są przygotowywane przez ekspertów DATAPAX oraz wysoko zaawansowane technologicznie algorytmy. Wszystkie rozwiązania są również konsultowane z użytkownikami. W ramach pomocy dla przedsiębiorców platforma dpx udostępniła 200 kont z darmowym dostępem. Takie konto umożliwia dostęp do wszystkich funkcji serwisu. W chwili obecnej zostało jeszcze około 100 profili, a codziennie publikowane są nowe oferty.

– Okres zamrożenia gospodarki był dla nas niesamowicie pracowitym czasem. Nowe realia przyczyniły się do szybszego wprowadzenia intensywnie opracowywanych ulepszeń, co przełożyło się na wygodę w użytkowaniu platformy. Można na niej dodawać projekty, przeprowadzać analizy online swojego przedsiębiorstwa, są dostępne bazy gotowych rozwiązań. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą wzajemnie sobie pomagać. Obecnie staramy się dostarczyć jak najlepsze rozwiązania utrzymującym ekonomię produkcji, przy aktualnych wymogach automatyzacji, ale także sanitarnych. Tylko tworząc społeczność mającą dobre narzędzia do współpracy, jesteśmy w stanie pokonać kryzys gospodarczy – mówi Mikołaj Dramowicz, prezes zarządu DATAPAX.

Warto zaznaczyć, że z rozwiązań umieszczanych na platformie mogą korzystać zarówno managerowie, jak i szefowie firm, którzy mają wszystko pod ręką, zgromadzone w jednym miejscu. Jeśli ich przedsiębiorstwo ma nadwyżkę zleceń i potrzebuje rąk do pracy, zgłasza taki problem. I odwracając sytuację, gdy tych zleceń ma mniej, nie chcąc zwalniać ludzi, może zaoferować swoją pomoc innej firmie. Jest to idealne narzędzie do zarządzania. Dostępne są również funkcje serwisu takie jak zbiór i podgląd aktualnych projektów. Umożliwia to łatwe zarządzanie. Dla pracowników jest to baza wiedzy, jak operować zasobami ograniczonymi przez kryzys.

– Platforma dpx jest również świetnym rozwiązaniem na oszczędności, ponieważ firmy nie muszą zatrudniać całych działów, by odpowiednio nadzorować projekty czy specjalistów do badań. Wszystkie te funkcje znajdziemy na platformie, w jednym miejscu online, więc oszczędzamy czas i pieniądze – dodaje Mikołaj Dramowicz.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: Lex Photography/Pexels

biznes koronawirus reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram wspiera LGBTQ+ #PrideMonth
Dan Cake uruchomił nową kampanię konsumencką

Podobne wpisy:

  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo
  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow