site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
23.06.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!

1200x628 linkpost SM(1)

Podczas wirtualnego spotkania dla entuzjastów digital marketingu wysłuchamy dwóch prelekcji, które poprowadzą:  Roman Mura i Barbara Krulich Woźnica (Caroda Polska), Piotr Bombol (Gameset), Mateusz Górecki (WE!RE FANTASY). Podczas wydarzenia dowiesz się jakie są globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech oraz jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe. DIMAQ Voice Online odbędzie się 28 czerwca, w godzinach 15.00 – 16.25, na platformie GetResponse.

Prelekcja I, godz. 15:05
„Globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech.”

Roman Mura, CEO Caroda Global
Barbara Krulich Woźnica, Marketing Managerka Caroda Polska

Czy jesteś reklamodawcą poszukującym nowych, bardziej wydajnych formatów reklamy wideo lub nowych źródeł przychodów z reklamy wideo? Przyjdź i posłuchaj naszej prezentacji – dane i rekomendacje od globalnej firmy AdTech pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jaki jest odbiór reklamy wideo przez użytkowników w wybranych krajach?
  • Jakie są najbardziej wydajne formaty wideo i od czego ona zależy?
  • Jakie są pułapki poszczególnych rozwiązań i problemy, jakie się z nimi wiążą?
  • Jakie są przykłady innowacyjnych rozwiązań technicznych, które umożliwiają rozwiązanie tych problemów, oraz ich rezultaty.

Prelekcja II, godz. 15:35
„Jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe?”

Piotr Bombol, założyciel i Chief Strategy Officer w Gameset
Mateusz Górecki, Managing Director w WE!RE FANTASY

Gracze i fani esportu tworzą obecnie ogromną grupę konsumentów, do której mogą dotrzeć marki z różnych branż. Agencje oferują wiele narzędzi marketingowych, jednak nie wszystkie z nich są równie efektywne. Jak zatem tworzyć kampanie gaming marketingowe, które połączą cele biznesowe marki z oczekiwaniami i potrzebami graczy i fanów esportu?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie.

Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią, nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie, wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności),
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek,
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

dimaq gaming marketing kampania market online wideo wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPraca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie
3 wyzwania copywritingu

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow