site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Przedwakacyjna specjalna edycji DIMAQ Voice Online już 29 czerwca!
23.06.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Przedwakacyjna specjalna edycji DIMAQ Voice Online już 29 czerwca!

DV#22

W czerwcu wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu będzie miało nieco zmienioną formę – podczas wydarzenia odbędzie się jedna prelekcja oraz panel dyskusyjny z zaproszonymi ekspertami. DIMAQ Voice Online startuje już 29 czerwca, w godzinach 15:00 – 16:15, na platformie LiveWebinar.

Podczas dwudziestego drugiego spotkania DIMAQ VOICE Online wystąpią: Konrad Jałoszyński, Digital Manager oraz Marta Ulman i Jakub Kwaczyński z GoldenSubmarine.

Prelekcja:
15:05 – 15:25
Daj się znaleźć – online marketing w mikro i małym przedsiębiorstwie.
Konrad Jałoszyński, Konsultant w Digital Manager

Mikro i małych przedsiębiorców nie zawsze stać na zewnętrzną agencję lub stałą obsługę specjalisty. Celem prezentacji będzie pokazanie, jak w prosty sposób, samodzielnie zadbać o widoczność w sieci. Na przykładzie działalności lokalnej oraz odrębnie ogólnopolskiej, prelegent pokaże na jakie elementy należy zwrócić w codziennych działaniach marketingowych by dać się znaleźć online.

Konrad Jałoszyński – certyfikowany specjalista DIMAQ Professional. Niezależny konsultant w Digital Manager. Doradca Google i PFR w programie Firmy Jutra. Autor publikacji dla prasy branżowej. Na co dzień pracuje bezpośrednio z zarządami firm i kadrą managerską doradzając w obszarze online marketingu i e-commerce. Tworzy strategie komunikacji marketingowej dla marek i produktów. Buduje lejki marketingowo-sprzedażowe. Swoje wieloletnie doświadczenia zdobywał w pracy dla największych podmiotów, takich jak np. Toyota, Generali, Impel Group, a także w samodzielnie rozwijanych projektach biznesowych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt z sukcesem wdrożonych projektów internetowych oraz przeprowadzonych kampanii marketingowych.

Panel dyskusyjny:
15:30 – 16:15
Co nowego w strategii digital?
Marta Ulman & Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”

„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Tym razem podczas panelu na Dimaq Voice Online, przyjrzą się najciekawszym raportom, badaniom i trendom nagłośnionym w trakcie minionego kwartału. Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć?  Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eskperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.

Marta Ulman – Head of strategy, odpowiedzialna za komunikacji 360 dla klientów GoldenSubmarine, m.in. Wedel, Monte, Citi Handlowy, Starbucks i wielu innych. Posiada 10 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek (m.in. McDonald’s, Wizzair). Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego. Prelegentka na konferencjach marketingowych, jurorka konkursu GoldenArrow. Autorka artykułów branżowych oraz współautorka książki „E-Marketing” pod. red. G.Mazurka. Współautorka pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Service designerka, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania innowacją.

Jakub Kwaczyński – obecny w marketingu od 9 lat. Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w digitalu, m.in. NIVEA Polska, Żubrówka, Bionorica, Nestle. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2020, MIXX Conference, Golden Marketing Conference i innych. Autor artykułów branżowych i juror w marketingowych konkursach. Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Współautor pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie.

Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

digital marketing online marketing strategia webinar

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKonkurs ASUS: zgarnij roczny dostęp do kursów twórczego pisania MasterClass!
Tęczowe logo, specjalne programy i muzyka – MTV Polska celebruje Miesiąc Dumy

Podobne wpisy:

  • melanie-deziel-U33fHryBYBU-unsplash
    Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?
  • inside
    Film „Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow