W pełni wkroczyliśmy w czas przedświątecznej gorączki. Sklepy pozmieniały witryny, a marki zaczęły wypuszczać okolicznościowe spoty. W oczekiwaniu na nowe kreacje, przypomnijmy sobie zatem te najlepsze z poprzedniego roku.
Od kilku lat to niemal oczywisty zabieg dużych marek. Rokrocznie przeprowadzają one kampanie świąteczne, które roztapiają nasze serca. Branża marketingowa w napięciu i oczekiwaniu wypatruje nowych spotów, tymczasem my przypominamy, czym zachwyciły nas marki w 2017 roku.
Allegro
Podziel się tym, co masz – Talizman.
Niezwykle wzruszająca historia, która buduje napięcie. Chłopczyk, któremu talizman pomaga w wielu okolicznościach, w końcu postanawia oddać to szczęście komuś, kto potrzebuje go bardziej, niż on sam. Allegro ostatnimi czasy stawia na kampanie z emocjonalnym przytupem i musimy przyznać, że wychodzi na tym całkiem nieźle 🙂
Marks &Spencer
Paddington & The Christmas Visitor #LoveTheBear.
Sympatyczny miś Paddington myli Świętego Mikołaja ze złodziejem i z rozbrajającą determinacją pomaga mu oddać prezenty okradzionym dzieciom. Emocje emocjami, ale całość rozczula i udowadnia, że ten wyjątkowy czas w roku, potrafi z każdego wyciągnąć dobro.
IKEA
W Święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość.
Skupia się na relacjach, emocjach i rodzinie. Tak niewiele, a jednak opowiada o wszystkim, na co każdy w święta zasługuje. IKEA prowadzi aktualnie kampanię skupiającą się na słowie dom czy rodzina. To piękny wstęp do długoterminowych działań tej marki.
John Lewis
#MozTheMonster
Brytyjski dom handlowy John Lewis również słynie z najlepszych reklam świątecznych, w ubiegłym roku udowodnił, że potwory mieszkające pod łóżkiem wcale nie są takie straszne. Tym razem marka stawia nie na miłość, a na przyjaźń. A jest to nie mniej rozczulające.
Milka
Bierze na tapet jeden ze swoich świątecznych produktów, kalendarz adwentowy i pokazuje, na czym polega radość oczekiwania na święta. I choć możemy myśleć, że to produkt dla dzieci, cała reklama bazuje na wspomnieniach z dzieciństwa, kiedy to niemal każdy z nas otwierał kolejne okienko ze słodką niespodzianką. Niezły zabieg!
Heathrow
#HeathrowBears
Niezwykle wzruszająca opowieść o sympatycznym misiu i jego częstych podróżach. Opinie są jednoznaczne – historia podbiła serca i została okrzyknięta najlepszą kreacją świąteczna 2017 roku. Bo co można dostać piękniejszego na święta niż spotkanie z bliskimi?
Ta historia ma swój dalszy ciąg w tegorocznym spocie 🙂
Powoli pojawiają się pierwsze tegoroczne spoty świąteczne. Zobaczcie, jak robią to:
Zalando:
https://www.facebook.com/zalando.polska/videos/501779406994801/
TK Maxx:
Sainsbury:
https://www.facebook.com/sainsburys/videos/274502863202574/
IKEA:
i póki co tegoroczny faworyt, z Eltonem Johnem w roli głównej, John Lewis:
Komentarze: brak