site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Przegląd najlepszych kampanii świątecznych 2017
19.11.2018  |  Dodane przez Natalia Sikora w reklamówka pomysłów

Przegląd najlepszych kampanii świątecznych 2017

święta bożego narodzenia choinka

W pełni wkroczyliśmy w czas przedświątecznej gorączki. Sklepy pozmieniały witryny, a marki zaczęły wypuszczać okolicznościowe spoty. W oczekiwaniu na nowe kreacje, przypomnijmy sobie zatem te najlepsze z poprzedniego roku.

Od kilku lat to niemal oczywisty zabieg dużych marek. Rokrocznie przeprowadzają one kampanie świąteczne, które roztapiają nasze serca. Branża marketingowa w napięciu i oczekiwaniu wypatruje nowych spotów, tymczasem my przypominamy, czym zachwyciły nas marki w 2017 roku.

Allegro
Podziel się tym, co masz – Talizman.
Niezwykle wzruszająca historia, która buduje napięcie. Chłopczyk, któremu talizman pomaga w wielu okolicznościach, w końcu postanawia oddać to szczęście komuś, kto potrzebuje go bardziej, niż on sam. Allegro ostatnimi czasy stawia na kampanie z emocjonalnym przytupem i musimy przyznać, że wychodzi na tym całkiem nieźle 🙂

 

Marks &Spencer
Paddington & The Christmas Visitor #LoveTheBear.
Sympatyczny miś Paddington myli Świętego Mikołaja ze złodziejem i z rozbrajającą determinacją pomaga mu oddać prezenty okradzionym dzieciom. Emocje emocjami, ale całość rozczula i udowadnia, że ten wyjątkowy czas w roku, potrafi z każdego wyciągnąć dobro.

 

IKEA
W Święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość.
Skupia się na relacjach, emocjach i rodzinie. Tak niewiele, a jednak opowiada o wszystkim, na co każdy w święta zasługuje. IKEA prowadzi aktualnie kampanię skupiającą się na słowie dom czy rodzina. To piękny wstęp do długoterminowych działań tej marki.

 

John Lewis
#MozTheMonster
Brytyjski dom handlowy John Lewis również słynie z najlepszych reklam świątecznych, w ubiegłym roku udowodnił, że potwory mieszkające pod łóżkiem wcale nie są takie straszne. Tym razem marka stawia nie na miłość, a na przyjaźń. A jest to nie mniej rozczulające.

 

Milka
Bierze na tapet jeden ze swoich świątecznych produktów, kalendarz adwentowy i pokazuje, na czym polega radość oczekiwania na święta. I choć możemy myśleć, że to produkt dla dzieci, cała reklama bazuje na wspomnieniach z dzieciństwa, kiedy to niemal każdy z nas otwierał kolejne okienko ze słodką niespodzianką. Niezły zabieg!

 

Heathrow
#HeathrowBears
Niezwykle wzruszająca opowieść o sympatycznym misiu i jego częstych podróżach. Opinie są jednoznaczne – historia podbiła serca i została okrzyknięta najlepszą kreacją świąteczna 2017 roku. Bo co można dostać piękniejszego na święta niż spotkanie z bliskimi?

 

Ta historia ma swój dalszy ciąg w tegorocznym spocie 🙂

The Heathrow Bears Return…

It’s nearly Christmas, which means the #HeathrowBears are back! Watch the new film to see our furry friends preparing for the festivities like you’ve never seen them before…Find out more about them: https://bddy.me/2zDTfeW

Opublikowany przez Heathrow Airport Czwartek, 8 listopada 2018

 

Powoli pojawiają się pierwsze tegoroczne spoty świąteczne. Zobaczcie, jak robią to:

Zalando:

https://www.facebook.com/zalando.polska/videos/501779406994801/

 

TK Maxx:

 

Sainsbury:

https://www.facebook.com/sainsburys/videos/274502863202574/

 

IKEA:

 

i póki co tegoroczny faworyt, z Eltonem Johnem w roli głównej, John Lewis:

Czy właśnie poznaliśmy zwycięzcę świątecznych reklam 2018?John Lewis i, panie i panowie… Elton John.John Lewis did it again 🙂

Opublikowany przez Brainy Bees Czwartek, 15 listopada 2018

kampania reklama święta

Dodano przez Natalia Sikora

Poprzedni wpis5 lekcji, jak tworzyć angażujące treści w branży edukacyjnej
Biznes oparty na danych – #digitalfest

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow