site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Przypięcie komentarzy na Instagramie? Teraz to możliwe!
14.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Przypięcie komentarzy na Instagramie? Teraz to możliwe!

instagram-2166645_1280

Instagram udostępnił użytkownikom funkcję dołączania trzech wybranych komentarzy pod post. Opcja ma za zadanie ułatwić właścicielom profili zarządzanie kontem, a osobom korzystającym z portalu znaleźć potrzebne informacje.

Mimo że doniesienia o nowym narzędziu pojawiły się już w maju, to zmiany zostały wprowadzone dopiero 7 lipca. O udoskonaleniu medium poinformował na Twitterze wiceprezes Instagrama Vishal Shah, publikując stosowną grafikę.

https://twitter.com/vishalshahis/status/1280587053281861632
Dlaczego funkcja została wprowadzona?

Działania zarządców serwisu są podyktowane troską o jak najlepsze dopracowanie aplikacji do wymagań użytkowników. Ponadto, administratorzy medium pragną docenić te osoby, które zechciały zostawić interesujący komentarz, jednocześnie zachęcając pozostałych do aktywności na portalu. Poza tym, pracownicy Instagrama zapewniają, iż w ten sposób można ograniczyć ilość negatywnych wpisów, poprzez aprobatę pozytywnej aktywności internautów. 

W jaki sposób marki mogą na tym zyskać? 

Narzędzie może stać się pomocne również w rozreklamowaniu danej firmy. Wystarczy, że influencer przypnie komentarze, w których padają pytania i odpowiedzi o to, jaką markę reprezentuje produkt występujący w poście. Dzięki takiemu zabiegowi, użytkownicy medium szybciej znajdą potrzebne im informacje, a przedsiębiorstwa poszerzą swoje zasięgi. 

Na razie nie wiadomo, czy funkcja rzeczywiście spełnia swoje zadanie i czy jest przydatna w celach marketingowych, lecz jedno jest pewne, odpowiednie działania posiadaczy kont na Instagramie mogą sprawić, że rzeczywiście z portalu będzie można korzystać w łatwiejszy i przyjemniejszy sposób.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Kaufdex/Pixabay

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa kampania Santander Bank Polska. W rolach głównych – rapujący Marcin Dorociński
Przez pandemię wydawcy stracili nawet 50-80% przychodów z reklam!

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow