site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Przypominamy, kto otrzymał Złote Spinacze za 2020 r.
22.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Przypominamy, kto otrzymał Złote Spinacze za 2020 r.

Zlote_Spinacze_gala_2020

Ci, którzy przegapili rozdanie Złotych Spinaczy i nie znają jeszcze zwycięzców XVIII edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations, przygotowaliśmy małe przypominające zestawienie. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród przyznanych w XVIII edycji konkursu odbyło się 28 stycznia. Ze względów epidemicznych, po raz pierwszy w historii, gala została zorganizowana całkowicie w formule online, a poprowadzili ją wspólnie Małgorzata Mejer, Przewodnicząca Jury, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble oraz Adam Jarosz, prezes ZFPR. O nominacjach i przyznanych nagrodach zdecydowało Jury złożone z ponad 80 osób, które obradowało w sześciu grupach jurorskich.

W tej edycji konkursu, z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations uruchomiona została jubileuszowa kategoria – Kampania PR XX-lecia. Jej celem było przypomnienie projektów, które miały szczególny wpływ na rozwój polskiej branży PR, a także na profesjonalne postrzeganie praktyki public relations. Na podstawie sumarycznego werdyktu wszystkich sześciu grup jurorskich, ta wyjątkowa nagroda została przyznana: Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polskiej Unii Onkologii oraz Fabryce Komunikacji Społecznej za projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży Mam Haka na Raka.

Już po raz trzeci w historii konkursu przyznana została także nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymały: Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD za projekt Dzień na U.

Podczas gali przyznany został również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, po raz pierwszy ta nagroda trafiła do Grupy Komunikacja Plus.

– Tegoroczna edycja pokazuje przede wszystkim, że choć bardzo ważne jest to, dokąd idziemy, najważniejsze jest, kto nam w tej drodze towarzyszy. Efekty większości zgłoszonych przez nas projektów wypracowywaliśmy przez lata, ramię w ramię z naszymi klientami. Bez wątpienia nie byłoby Tytanowego Spinacza bez tytanicznego wysiłku całego zespołu Komunikacji Plus i zaufania po stronie partnerów, za co każdemu z osobna bardzo dziękuję – Tomasz Alberski, Managing Partner w Grupie Komunikacja Plus.

Lista wszystkich nagrodzonych projektów  przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

ZŁOTO
Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie

BRĄZ
Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media

PR produktu

ZŁOTO
Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

SREBRO
Death Stranding/ MSL, PlayStation Polska

BRĄZ
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

Issue management i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO
Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĄĆŻ / mBank

SREBRO
Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance

Advocacy i Public Affairs

ZŁOTO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

SREBRO
Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki – Tugether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

BRĄZ
Uwaga, dziura w Tarczy!/ Konfederacja Lewiatan

Kampania społeczna

ZŁOTO
#WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE

SREBRO
BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT

BRĄZ
ANTYSMOG SONG / OLX, F25 PRODUCTION HOUSE, 23HEROES

PR pro bono

ZŁOTO
Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio

SREBRO
ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

SREBRO
Zostań z muzyką/ Projekt PR

Covid-19 PR response

ZŁOTO
Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska

SREBRO
Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

BRĄZ
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)       

BRĄZ
Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

Komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO
Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland

SREBRO
NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden

Event komercyjny

BRĄZ
POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

Event społeczny

SREBRO
OLX LECIMY Z POMOCĄ / OLX

BRĄZ
Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

BRĄZ
„Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze. / Human Signs, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

Launch produktu, usługi lub firmy

SREBRO
Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR

SREBRO
Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

BRĄZ
Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

Sustainability i CSR Communications

SREBRO
FASOFF / MOSQI.TO, KOMPANIA PIWOWARSKA

BRĄZ
Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald’s Polska

PR miejsca, miasta lub regionu

ZŁOTE
Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

SREBRO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

SREBRO
Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

BRĄZ
Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

Social media

ZŁOTO
Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO
Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĄĆŻ / mBank       

BRĄZ
Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska

Business-to-Business PR

SREBRO
TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor

BRĄZ
Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia

PR finansowy i relacje inwestorskie

SREBRO
Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting

BRĄZ
Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

Media Relations

ZŁOTO
Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

SREBRO
Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

SREBRO
Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj

Employer Branding

ZŁOTO

Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

SREBRO
Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

BRĄZ
Evolve. Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC

Content marketing – branded content

ZŁOTO
ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

SREBRO
Kryptonim S.E.S.J.A / Monday – agencja komunikacji

BRĄZ
ORLEN: „Cud nad Wisłą” / PR 510, MyPlace

Custom Publishing

ZŁOTO
Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

SREBRO
Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl

BRĄZ
NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden

Kategorie sektorowe:
Technologia, IT, telekomunikacja

BRĄZ
Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

BRĄZ
Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

Finanse

SREBRO
#zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski

SREBRO
„Szczepionka na dezinformację” / Santander Bank Polska

SREBRO
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

Uroda, higiena i wellness

SREBRO
#ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum

Moda i styl życia

ZŁOTO
ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Kultura i media

ZŁOTO
Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO
Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

BRĄZ
Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

Medycyna i zdrowie

ZŁOTO
Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD

SREBRO
#PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia

BRĄZ
#Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej

Sport, turystyka i rekreacja

BRĄZ
Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

SREBRO
Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

BRĄZ
Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain

BRĄZ
Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska

Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO
Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel

SREBRO
NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA. STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup

SREBRO
Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

Motoryzacja i transport

SREBRO
IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland, Don’t Worry

NGO i sektor publiczny

ZŁOTO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

BRĄZ
Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:
Efektywność

ZŁOTO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

Research&Insight

ZŁOTO
Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

Kampania PR XX-lecia: Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej

Tytanowy Spinacz: Grupa Komunikacja Plus

Nagroda redakcji rp.pl: Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD

konkurs Złote Spinacze

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFamilijne Wieczory Filmowe – zimowa kampania Wafli Familijnych
Przegląd najciekawszych reklam Super Bowl 2021

Podobne wpisy:

  • Gdansk,,Poland,-,February,21,,2015:,Rusty,Steel,Building,Of
    Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Stocznia Gdańska warta UNESCO” ze Złotym Spinaczem
  • Gala_Zlote_Spinacze
    Gala XVIII edycji konkursu Złote Spinacze już 28 stycznia!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...