site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > „Puls Biznesu” uruchomił nową sekcję
19.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

„Puls Biznesu” uruchomił nową sekcję

1301896673933824001

4 września na pb.pl zadebiutowała nowa sekcja „Po godzinach”. Zawiera wywiady i reportaże o ludziach biznesu, opisujące ich drogę na szczyt i historię budowania firm. Pokazuje, co biznesmeni robią w wolnym czasie, jakie mają pasje i zainteresowania. Zawiera recenzje luksusowych produktów i miejsc wartych odwiedzenia. Porusza także tematykę związaną z rozwojem osobistym, zdrowiem i amatorskim sportem.

– W „Pulsie Biznesu” na co dzień piszemy o biznesie, rynkach finansowych oraz radzimy, jak rozwijać biznes. Za każdą firmą stoją ludzie, w wielu przypadkach niezwykle ciekawi, mający różnorodne pasje czy hobby i właśnie o tym będziemy pisać w nowej sekcji Po godzinach. Będziemy też pokazywać, jak ciekawie spędzać czas i na co warto wydawać pieniądze, które na co dzień pomagamy zarabiać. Nasi subskrybenci bardzo ciężko pracują, ale także oni w końcu są „po godzinach” i chcemy w tym czasie im towarzyszyć – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny dziennika „Puls Biznesu” i portalu pb.pl.

Sekcja będzie zawierała także podcasty, materiały wideo, galerie zdjęć czy infografiki. Najciekawsze artykuły będą pojawiały się również w papierowym wydaniu „PB”. Po godzinach to nie tylko inne treści, ale też zupełnie odmienna szata graficzna. W każdy piątek około 18:00 strona główna pb.pl będzie zmieniała wygląd, by wyeksponować nową sekcję.  

– Wprowadzenie nowej sekcji to kolejny krok w budowie silnych mediów cyfrowych w Bonnier Business Polska. Po godzinach wpisuje się w zainteresowania naszych subskrybentów, których z miesiąca na miesiąc mamy coraz więcej. To także miejsce, gdzie nasi partnerzy biznesowi będą mogli realizować ciekawe projekty z obszaru content marketingu. Pracujemy nad dalszym rozwojem treści, wkrótce można się spodziewać kolejnych nowości w „PB”  – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Sekcja jest o czytelnikach i dla czytelników „Pulsu Biznesu” – przedsiębiorców, menedżerów z największych korporacji, właścicieli i szefów małych i średnich firm oraz inwestorów.

Pb.pl to portal adresowany do inwestorów, kadry zarządzającej i właścicieli firm. Co miesiąc odwiedza go ponad 700 tys. użytkowników, generując  ponad 5 mln odsłon. Jest najbardziej angażującym serwisem ekonomicznym w polskim internecie. Użytkownicy spędzają na nim średnio 17 min (Gemius/PBI 7/2020). Serwis codziennie dostarcza ponad 100 artykułów na temat finansów i gospodarki: pb.pl/pogodzinach.

Źródło materiału i zdjęcia głównego: infoWire.pl/biuroprasowe

Puls Biznesu

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZ Mazur i Roztocza wprost do Carrefour. Nowa kampania marki własnej „Jakość z Natury”
Briefing prasowy, czyli bezpośrednie spotkanie firmy z mediami

Podobne wpisy:

  • pbdosluchania_netpr
    „PB do słuchania” nominowany w plebiscycie na najlepszy podcast biznesowy!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow