site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > PUMA dostarcza buty z... drona!
4.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

PUMA dostarcza buty z… drona!

zdjęcia_spot_puma_z_drona_7

Marka PUMA i sieć Martes Sport w niekonwencjonalny sposób promują nową linię butów PUMA X-Ray. W ramach organizowanego konkursu buty będą dostarczane dronem na terenie całej Polski.

W sobotę 22 sierpnia ruszyła kampania online przygotowana we współpracy marki PUMA z siecią sklepów Martes Sport. Partnerzy akcji mierzą wysoko, i to dosłownie. Zamiast tradycyjnej paczki wręczanej przez kuriera, buty będą spadały prosto z nieba do stref zrzutu zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tam też udadzą się zwycięzcy, by odebrać nagrodę. Wykreowane wokół dostawy unikalne shoppping experience ma zachęcić konsumentów do zakupu butów i doświadczenia czegoś nowego.

W towarzyszącym kampanii spocie dwójka młodych bohaterów zmierza do celu – strefy zrzutu. Narracja prowadzona raz z perspektywy dziewczyny, raz chłopaka ilustruje, jak krok po kroku odebrać wygraną, czyli dostawę dronem PUMA X-Ray i zwrot wartości zakupionych butów. Nagroda zostaje dostarczona dronem we wcześniej ustalonym miejscu i o określonej porze. Na stronie pumazdrona.pl znajdują się wszystkie szczegóły konkursu. Tam też można zgłosić się do udziału, podając numer paragonu lub zamówienia potwierdzający zakup obuwia.

W ramach trwającego dwa tygodnie konkursu, tj. od 25 sierpnia do 7 września, marka PUMA i sieć sklepów Martes Sport planują zrealizować blisko sto dostaw dronem. To prekursorskie działanie na taką skalę. Loty dostawcze w przestrzeni powietrznej odbywały się dotąd za granicą, pionierem jest USA, Wielka Brytania i Chiny. Na razie jednak powietrzne przesyłki obejmują przede wszystkim usługi medyczne czy wojskowe lub ograniczają się do incydentalnych dostaw komercyjnych. Ilość założonych dostaw powietrznych w segmencie konsumenckim w kampanii PUMA z Drona przewyższa zatem dotychczasowe działania na naszym rodzimym rynku.

https://www.instagram.com/p/CEj4XFHhiKV/

Do kampanii zostali zaangażowani także influencerzy: Karol Gązwa, znany jako Blowek, Natalia Karczmarczyk, czyli Natsu, Lena Moonlight oraz Kamil Owczarek. Twórcy na swoich kanałach zrelacjonowali, jak wyglądała ich dostawa butów PUMA X-Ray dronem. Każda z publikacji została opatrzona oficjalnym hasztagiem akcji #pumazdrona.

https://www.instagram.com/p/CEg0WCjDgy8/
https://www.instagram.com/p/CEj0ReeAOec/

Kampania obejmuje swoim zasięgiem działania digitalowe, social media, materiały promocyjne w sklepach stacjonarnych oraz cykl aktywacji w przestrzeni miejskiej związany z realizacją nagród. Za koncept kreatywny, działania komunikacyjne i produkcję materiałów odpowiada HOLO Agency.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe PUMA

kampania reklamowa konkurs PUMA

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook udostępnia nową zakładkę
Spotify przedstawia nowy format reklamowy: sponsorowaną playlistę „Odkryj w tym tygodniu”

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow