site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Puma ogłasza współpracę z Joanną Jędrzejczyk w nowym spocie "Jesteś kotem"
5.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Puma ogłasza współpracę z Joanną Jędrzejczyk w nowym spocie „Jesteś kotem”

Screenshot 2021-01-18 at 10.52.23

Do zespołu PUMA dołącza nowa ambasadorka. Marka, mając w swoim DNA wspieranie najlepszych sportowców, rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.

Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem spotu, w którym przyjaciele Joanny odnoszą się do jej „kociej osobowości”. W swoich wypowiedziach nawiązują do hasła „Jesteś kotem”, przytaczając jej pozytywne cechy oraz osiągnięcia. Pojawiają się tu m.in.: dziennikarz sportowy Mateusz Borek, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, prezenterka telewizyjna i ambasadorka marki PUMA Karolina Gilon, dziennikarka Odeta Moro, tenisistka Urszula Radwańska oraz żużlowiec Maciej Janowski. Spot dostępny jest na kanale Facebook PUMA.

– Rozpoczęcie współpracy z PUMA to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. Mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z Wami podzielić już niebawem – powiedziała Joanna.

– Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów PUMA. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki – mówi Jan Sochor, Area General Manager Eastern Europe marki PUMA. 

Lista osiągnięć Joanny jest bardzo długa, choć do najważniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzykrotne mistrzostwo świata w boksie tajskim. Jako pierwsza Polka dołączyła do organizacji MMA – Ultimate Fighting Championship, jednocześnie zdobywając tytuł mistrzyni świata w wadze słomkowej. Oprócz wielu sukcesów na arenie sportowej, ma na swoim koncie także działalności charytatywne, w szczególności wspierając Fundację Cancer Fighters, której jest ambasadorką.

Autorem koncepcji kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję zdjęć oraz video. Reżyserią oraz fotografiami zajął się Paweł Fabjański, a zdjęcia do materiałów video wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację oraz PR odpowiedzialna jest agencja teal.

Już niebawem marka ogłosi działania i aktywacje, które wraz z nową ambasadorką będzie wspólnie realizować w najbliższym czasie.

ambasador Joanna Jędrzejczyk PUMA spot współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBiedronka dołącza do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Instagram wprowadza zmiany dla posiadaczy profesjonalnych kont

Podobne wpisy:

  • 220328_Puma_1944
    PEZ PORÓWNANIA - nowa kampania PUMA She Moves US
  • Ewa Bilan-Stoch dla marki Fox Dekorator
    Ewa Bilan-Stoch ambasadorką marki Fox Dekorator

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...