site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > PUMA stawia na kobiecą solidarność i jedność w lokalnej odsłonie kampanii SHE MOVES US
24.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

PUMA stawia na kobiecą solidarność i jedność w lokalnej odsłonie kampanii SHE MOVES US

SIZEER_1920x1080_v4

Sportowa marka PUMA ruszyła z globalna kampanią SHE MOVES US, która porusza tematy kobiecej solidarności, wspólnoty i jedności. Lokalnymi bohaterkami zostały: Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon oraz Carla Fernandes. Dołączyły do nich administratorki kobiecych grup na Facebooku Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą!, a także dziewczyny z całego kraju, które wzięły udział w spocie promującym ideę.

Filarem lokalnej odsłony kampanii SHE MOVES US jest współpraca z kobiecymi grupami na Facebooku, które poruszają tematy dla nich ważne. PUMA wybrała kilka takich społeczności – Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą! – oraz wspólnie z ich administratorkami postanowiła sprawdzić, czy utrwalone powszechnie stereotypy dotyczące niechęci oraz wzajemnej rywalizacji między dziewczynami są prawdziwe. Użytkowniczki zgromadzone w grupach zdecydowanie zaprzeczyły! Udowodniły, że kobiety potrafią się wzajemnie wspierać, motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek oraz z szacunkiem komentować swoje decyzje lub wybory.  

Efekty współpracy z grupami oraz przesłanie kampanii SHE MOVES US wybrzmiewają w video manifeście przygotowanym przez kobiety dla kobiet! PUMA oddała w nim głos dziewczynom, które udowodniły, że największą siłę mają w sobie właśnie wtedy, kiedy szczerze i solidarnie się wspierają. Materiał obejrzeć można tutaj: SHE MOVES US video-manifest.

Aby docenić i nagrodzić kobiece społeczności za ich wkład i zaangażowanie
w projekt, PUMA nagrodziła odbiorczynie Facebookowych grup możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. W ramach projektu zostanie rozdanych aż 500 godzin konsultacji, które dziewczyny będą mogły wykorzystać online lub osobiście. Wiąże się to bezpośrednio z jednym z celów kampanii – budowaniem pewności siebie w kobietach i wzajemnym wsparciem.

Autorem koncepcji oraz strategii kampanii SHE MOVES US jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Autorką fotografii jest Zuza Krajewska. Z kolei reżyserią spotu zajęła się Marysia Makowska, zdjęcia do materiałów video wykonał Mikołaj Syguda. Post-produkcje powierzono studiu Televisor.

Poza ambasadorkami marki PUMA, Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon oraz Carlą Fernandes, w spocie wystąpiły: Marta Kruk – trenerka, Kinga Rajchel – psycholog, Julia „Yulia” Czub – wokalistka, administratorki facebookowych grup: Give Her A Job, Girls Talk PL – Alicja Frączek, Dorota Greniuk, Alicja Marcinkowska, Ola Gąsior, a także odbiorczynie wyżej wymienionych grup, które odpowiadały na pytania zadawane podczas kobiecego eksperymentu. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

SHE MOVES US to globalna inicjatywa marki PUMA, która ma na celu budować w kobietach pewność siebie, solidarność i siłę. Marka za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, opowiada historie wielu inspirujących kobiet z całego świata.

influencer kampania kampania reklamowa kobiety PUMA

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDelikatność smakuje lepiej – Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym
Najbliższa edycja DIMAQ Voice Online już 30 marca. – poznaj agendę!

Podobne wpisy:

  • mobile_vikings (1)
    More Bananas w przymierzu z Vikingami!
  • 123
    Trwa najnowsza kampania produktowa UNIQA

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...