site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Purella Superfoods dołącza do akcji pomocowej dla szpitali i Polskiej Służby Zdrowia
24.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Purella Superfoods dołącza do akcji pomocowej dla szpitali i Polskiej Służby Zdrowia

Logo_PP

Producent zdrowej żywności i produktów o wysokich wartościach odżywczych, zdecydował się na bezpośrednią pomoc finansową dla Szpitala Zakaźnego w Raciborzu im. dr. J. Rostka. 

Od dnia 17 marca, aż do odwołania, 20% dochodu sklepu internetowego Purella Superfoods będzie przelewane raz w tygodniu na konto bankowe Szpitala w Raciborzu. Środki te, mają służyć walce z groźną pandemią koronowirusa, która boleśnie dotyka nasz kraj.

Dodatkowo, marka Purella Superfoods przygotowała specjalne pakiety produktów o najwyższych wartościach odżywczych, które wspierają odporność. Pakiety te zostaną wysłane do wszystkich 21 Szpitali Zakaźnych w Polsce dla pracowników i służb medycznych.  

W pakietach znajdą się: mieszanki ziół do zaparzania, musli, miechunka, jagody goji, surowe kakao, shoty z wyciągu z imbiru z dodatkiem kurkumy, guarany czy porzeczek. Wszystkie te produkty mają charakter wzmacniający organizm i wspierający odporność.

– Jako producent zdrowej żywności i lider tej kategorii w Polsce, odczuwamy szczególną odpowiedzialność, aby przekazać nasze produkty do niosących nam wszystkim codziennie pomoc, pracownikom służby zdrowia. Nasze produkty, pomogą im wzmocnić organizmy, wspierając personel medyczny bogactwem witamin, minerałów czy antyoksydantów. Liczymy, że do akcji przyłączy się inne firmy, które w ramach swoich możliwości i charakteru modelu biznesowego, będą mogły wspierać polskie lecznictwo zakaźne. POMAGAJMY – razem, możemy bardzo wiele zdziałać – mówi Michał Czerwiński – założyciel i prezes Purella Superfoods

#purellapomaga #bezposredniapomoc #szpitalraciborz

koronawirus pomoc Purella Superfoods

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Zawsze bądź sobą”, czyli najnowsza kampania marki NeoNail
Newspoint monitoruje TikToka!

Podobne wpisy:

  • elena-mozhvilo-hb9FQrg7QqI-unsplash
    Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow