site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #ramięWramię – razem możemy więcej! Inicjatywa wydawnictwa KUKBUK wspierająca lokalny biznes
1.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#ramięWramię – razem możemy więcej! Inicjatywa wydawnictwa KUKBUK wspierająca lokalny biznes

KB RAMIE 2-01

Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu „KUKBUK Poleca” dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję #ramięWramię, mającą na celu promocję lokalnych producentów oraz miejsc dystrybucji lokalnych produktów i aktywizację czytelników do robienia zakupów w takich miejscach.

W akcję tę zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów, a także sami jurorzy konkursu „KUKBUK Poleca”, czyli David Gaboriaud i Lara Gessler.

źródło: materiały prasowe KUKBUK

– Nasze z pozoru błahe decyzje zakupowe mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania gospodarki, a co najważniejsze dla lokalnych przedsiębiorstw i krajowego rolnictwa. Dlatego teraz jeszcze gorliwiej niż zwykle zachęcamy do świadomych zakupów. Bądźmy ambasadorami lokalności! Kupujmy miejscowe produkty bezpośrednio u producentów lub poprzez platformy sprzedażowe. Polecajmy je innym. Zmieńmy sposób myślenia o zakupach i swoje nawyki. Skorzystają na tym nasze portfele, zdrowie, środowisko oraz zaangażowani polscy przedsiębiorcy, którzy z pasją tworzą własne marki. Działając #ramięWramię, rośniemy w siłę!” – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering on-line oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu: David Gaboriaud i Lara Gessler.

View this post on Instagram

Puste lodówki po weekendzie? Pamiętajcie, że z naszą specjalną edycją Skrzynki Premium w zestawie otrzymacie Kukbuka, w którym znajdziecie mnóstwo dobrych wiadomości i pomysłów na wiosenne smaki. #ramięwramię #kukbuk #zielonaskrzynka #samedobrerzeczy #warzywadodomu #warzywożercy

A post shared by Zielona Skrzynka (@zielona.skrzynka.warszawa) on May 17, 2020 at 11:32am PDT

https://www.instagram.com/p/CAVTYPRptra/

Ambasadorem tej idei może zostać każdy! Wystarczy opublikować zdjęcia ulubionych produktów kupionych po sąsiedzku i oznaczyć je #ramięWramię i @kukbuk_official. Akcja promowana jest zarówno w magazynie drukowanym, jak i na stronie internetowej KUKBUK.PL oraz w mediach społecznościowych wydawnictwa.

CSR konkurs koronawirus Kukbuk

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOdmrożone sklepy i lokale piszą do swoich klientów
“Reaguj! Masz wpływ na reklamę” – akcja informacyjna Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow