site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Ranking agencji PR według fee income za rok 2019. Trwają zgłoszenia
26.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Ranking agencji PR według fee income za rok 2019. Trwają zgłoszenia

Ranking agencji PR wg fee income za rok 2019

Związek Firm Public Relations zaprasza do wzięcia udziału w VII edycji Rankingu agencji PR według fee income. Zgłoszenia będą przyjmowane do 29 czerwca 2020 r. zarówno od firm zrzeszonych jak i niezrzeszonych w ZFPR.

Ranking ma na celu ukazanie właściwego charakteru usług PR na rynku poprzez skupienie się na doradztwie komunikacyjnym i przychodach z honorariów. Pojęcie „fee income” jest definiowane jako przychody agencji pomniejszone o koszty zewnętrzne związane z wykonywaniem projektów dla klientów jak: zakup mediów, produkcji zewnętrznej, koszty osób niezatrudnionych na stałe i podwykonawców. Inaczej CF – comissions & fees – czyli suma opłat i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi.

– Tegoroczny ranking firm PR wg fee income będzie miał szczególne znaczenie, zarówno dla klientów, jak i samej branży PR. Będzie rodzajem „stop-klatki”, punktu odniesienia do wielu analiz i to na długo, bo pokaże kondycję branży na chwilę przed wydarzeniem, które zmieniło kontekst społeczny i gospodarczy, w jakim działamy – mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR.

– Ranking przedstawi wyniki za 2019 r., których w obecnym roku, naznaczonym pandemią, będzie w skali sektora bardzo trudno osiągnąć. Działając niezmiennie w uznaniu wartości, dla których powstał i funkcjonuje Związek, jesteśmy dla rynku transparentni i dlatego zachowujemy ciągłość publikacji tych danych. Dla samej branży to nie mniej ważne, bo wobec licznych wyzwań, z którymi obecnie się mierzymy, pozwoli nam lepiej ocenić bieżącą sytuację i podejmować stosowne działania w celu neutralizowania potencjalnych strat oraz stymulowania wzrostu – dodaje Adam Jarosz.

Prezentowane w rankingu wyniki będą weryfikowane w drodze audytu finansowego przez niezależną firmę audytorską, a audyt obejmie nadzór nad procesem gromadzenia danych, ich weryfikację oraz przygotowanie raportu. W Rankingu mogą wziąć udział agencje PR, które świadczą pełen zakres usług public relations, a także grupy kapitałowe spełniające ten warunek. W przypadku grup kapitałowych w rankingu będą uwzględnione przychody tylko z tych podmiotów z grupy, których głównych przedmiotem działalności jest świadczenie usług public relations. Podobnie jak w ubiegłych latach, w rankingu prezentowane będą dwie osobne klasyfikacje dla podmiotów indywidualnych i grup kapitałowych.

Wszyscy zainteresowani udziałem w rankingu proszeni są o kontakt z biurem ZFPR poprzez adres: joanna.dokudowicz@zfpr.pl. Wzór ankiety oraz zasady udziału w rankingu opisane w regulaminie można znaleźć na stronie www.zfpr.pl. Publikacja raportu z rankingiem zaplanowana jest na koniec lipca br.

Za audyt rankingu odpowiedzialna jest firma Strategia Audit.

Public Relations ranking ZFPR

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisIdea agencji niezależnych. Po co tu jesteśmy, czyli prawdziwa misja agencji indie
Magiczne okazje w Plusie – nowa kampania reklamowa

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow