site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Rebranding uPacjenta kolejnym krokiem w rozwoju firmy
19.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Rebranding uPacjenta kolejnym krokiem w rozwoju firmy

uPacjenta_small_zclaimem

Nowa identyfikacja wizualna i claim uPacjenta podkreślają nowoczesność usługi i jednocześnie akcentują ustabilizowaną pozycję rynkową firmy.

uPacjenta rozpoczęło swoją działalność jako startup w 2017 roku. Od tego czasu firma dynamicznie się rozwija, poszerzając dostępność swoich usług oraz ich zakres, a także nawiązując kolejne współprace partnerskie.  Nowy etap w swojej działalności uPacjenta postanowiło odwzorować w zmienionej identyfikacji wizualnej i claimie “Kierunek Zdrowie”. Wprowadzone zmiany podkreślają historię marki, jednocześnie akcentując jej nowoczesność oraz mocno ustabilizowaną pozycję rynkową.

– Domowe badania krwi oraz konsultacje online z lekarzami i diagnostami, które oferujemy, cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Musimy przyznać, że z niszy, jaką były domowe badania krwi, zrobiliśmy trend i jest to dla nas ogromna satysfakcja. Biznes, który kilka lat temu zaczęliśmy tworzyć z Konradem Kargolem, Co-Founderem & COO uPacjenta, okazał się w pełni skalowalny. Dziś, przeprowadzając rebranding uPacjenta, możemy podkreślić, że jesteśmy nowoczesną marką, która prężnie rozwija się na rynku medycznym – mówi Dominik Swadźba, CEO uPacjenta.

Kierunek Zdrowie

W swojej strategii uPacjenta skupia się na tym, aby w pozytywny sposób edukować swoich odbiorców i nie straszyć ich chorobami. Nowy claim podkreśla główny cel marki, jakim jest dbanie o zdrowie Polek i Polaków oraz zwiększanie ich świadomości na temat badań profilaktycznych. Kierunek Zdrowie nawiązuje także do specyfiki usługi realizowanej w domach, do których specjaliści dojeżdżają firmowymi samochodami. Na pojazdach również znajdzie się nowy logotyp oraz hasła związane z usługą.

Nowy logotyp uPacjenta

Logotyp zaprojektowany przez Miłosza Cichonia i Aleksandrę Kutę, Product Designerów uPacjenta, symbolizuje swoją formą wartości marki i jej innowacyjność. Obowiązujący do tej pory logotyp został przekształcony w dwa ramiona krzyża, które przypominają przytulny dom. Dzięki wpisaniu znaku w kwadrat jest on bardziej spójny i wyraża ton oraz w styl, w jakim komunikuje się marka.

Kolejna zmiana to użycie wersalików w samej nazwie marki. Wcześniejszy zapis z wykorzystaniem kapitalików był mylący dla odbiorców, którzy nie byli pewni, jak należy zapisywać nazwę oraz w jaki sposób ją wymawiać. Odświeżony logotyp klarownie pokazuje, jak należy czytać zapis nazwy uPacjenta. 

– Zaproponowane przez nas zmiany to świadoma ewolucja, a nie rewolucja, gdyż chcieliśmy zachować wykształcony przez lata charakter marki. Oprócz zmiany wyglądu samego sygnetu i fontu postanowiliśmy uprościć dotychczasową kolorystykę, która z uwagi na swoje nasycenie niekiedy sprawiała problemy z czytelnością.  Przekształciliśmy ją za pomocą obliczeń na kole kolorów w taki sposób, by była komplementarna. Dodaliśmy także gradient, który nadaje całemu logotypowi trójwymiarowości – mówi Miłosz Cichoń, Product Designer w uPacjenta.

Rebranding marki uPacjenta to również m.in. szereg zmian na stronie internetowej upacjenta.pl, odświeżona komunikacja w mediach społecznościowych oraz nowe projekty materiałów promocyjnych.

rebranding

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa odsłona kampanii hybrydowych samochodów Suzuki
TikTok otwiera się na małe firmy

Podobne wpisy:

  • rynekpierwotny-strona-glowna
    RynekPierwotny.pl z kampanią rebrandingową
  • Sesja produktowa Fine Life, marki własnej MAKRO Cash & Carry
    MAKRO Polska z kampanią rebrandingową marki Fine Life

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow