site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Recman pomaga w walce z koronawirusem i wspiera finansowo Fundację Siepomaga.pl
1.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Recman pomaga w walce z koronawirusem i wspiera finansowo Fundację Siepomaga.pl

Grafika Recman

W geście solidarności z polską służbą zdrowia firma Recman przekaże 30% z obrotu produktów z Nowej Kolekcji w sklepie internetowym Recman.pl na rzecz ogólnopolskiej zbiórki dla służby zdrowia organizowanej przez Fundację Siepomaga.pl.

– Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do tej szlachetnej zbiórki – mówi Roman Tulwin, Prezes Zarządu i założyciel firmy Recman. – Aby spowolnić postęp pandemii musimy działać solidarnie i odpowiedzialnie. Wspierając tę zbiórkę pomożemy zebrać środki na wyposażenie oddziałów zakaźnych oraz wszystkich placówek medycznych, które działają na rzecz walki z pandemią. Wszyscy powinniśmy pomagać lekarzom i pielęgniarkom, których praca jest obecnie nieoceniona – dodaje Tulwin.

Recman to kolejna marka obok 4F, Kazar czy CCC, która angażuje się do walki z koronawirusem.

źródło: materiały prasowe

– Cieszy nas fakt, że w tak trudnej sytuacji potrafimy zjednoczyć się we wspólnym celu. Takie działania pokazują, że w dobie kryzysu jesteśmy razem i myślimy o wspólnej przyszłości. To niezwykle istotne w tym trudnym dla wszystkich czasie. Dbajmy o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich – mówi Roman Tulwin.

To nie pierwsza inicjatywa ze strony Recman w obliczu walki z koronawirusem. Od zeszłego tygodnia firma dostosowała swoją szwalnię i szyje maseczki bawełniane, które są przekazywane m.in. szpitalom oraz innym instytucjom.

Recman to rodzinna firma, która specjalizuje się w szyciu odzieży i akcesoriów dla mężczyzn. Sieć liczy blisko 80 salonów firmowych w całej Polsce.

koronawirus pomoc Recman

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZnane loga w epoce koronawirusa. Jak znane marki wspierają „społeczny dystans”?
AMB Technic z nową identyfikacją wizualną

Podobne wpisy:

  • elena-mozhvilo-hb9FQrg7QqI-unsplash
    Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow