site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Redakcja Gazeta.pl ogłosiła deklarację na 2021 rok
12.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Redakcja Gazeta.pl ogłosiła deklarację na 2021 rok

Gazeta.pl_deklaracja_2021

Rzetelne i sprawdzone informacje, angażowanie się m.in. w obronę mniejszości, praw kobiet czy ochronę środowiska – tak ma wyglądać 2021 rok w Gazeta.pl według deklaracji redakcji, która została opublikowana 1 stycznia br. na stronie głównej portalu. 

– Gazeta.pl chce być dla użytkowników medium pierwszego wyboru, dlatego w deklaracji znajdują się najważniejsze zasady, którymi zespół portalu kieruje się, przygotowując treści, a także tematy szczególnie ważne dla czytelników i redakcji. „Deklaracja Gazeta.pl na nowe czasy” ogłoszona wiosną w wielu sytuacjach ułatwiała nam pracę i wskazywała odpowiednią drogę, dlatego postanowiliśmy przygotować także deklarację na 2021 rok – tłumaczy Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl. 

Deklaracja na 2021 rok obejmuje zobowiązania zespołu Gazeta.pl dotyczące zarówno treści publikacji, jak i sposobu ich przygotowania. Gazeta.pl nadal będzie angażować się w sprawy ważne społecznie oraz stawać w obronie mniejszości i tych, którzy nie mogą bronić się sami. Redakcja w tym roku poświęci także dużo uwagi prawom kobiet w naszym kraju i niezmiennie będzie się angażować w ich obronę. 

W 2021 roku Gazeta.pl również zamierza przeznaczyć dużo miejsca na swoich łamach sprawom klimatu. Na Zielona.gazeta.pl, a także w innych serwisach grupy użytkownicy znajdą zawsze nowe i ważne treści poświęcone ekologii i wpływowi człowieka na środowisko.  

Jednym z ważnych elementów deklaracji jest też obietnica, że portal nadal będzie informować w sposób uczciwy, rzetelny, sprawdzony i niebudzący niepotrzebnego strachu. 

Redakcja Gazeta.pl deklaruje także, że pozwoli swoim użytkownikom odpocząć i odpowiednim doborem treści umożliwi chwilowe zapomnienie o życiowych trudnościach. Za pośrednictwem serwisów sportowego, lifestyle’owych i poradnikowych zespół portalu dostarczy czytelnikom nie tylko świeżych informacji, reportaży i wywiadów, lecz także rozrywki i relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych 2021 roku, jednocześnie zapewniając wsparcie w zmaganiach z codziennością. 

Deklaracja portalu na 2021 rok została opublikowana 1 stycznia br. na stronie głównej Gazeta.pl i będzie obowiązywać przez cały rok.  

deklaracja Gazeta.pl media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRoast 2020 na Twitterze
Burger King stworzył kanapkę podsumowującą 2020 rok

Podobne wpisy:

  • ash-edmonds-Koxa-GX_5zs-unsplash
    Trendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022 roku
  • robynne-hu-HOrhCnQsxnQ-unsplash
    Media przyszłości będą mocno spersonalizowane. Śledzenie zachowań użytkowników pozwoli zaoferować w pełni dostosowane kanały telewizyjne czy stacje radiowe

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow