site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Rekordowa liczba uczestników marcowego Xperts.PM!
11.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Rekordowa liczba uczestników marcowego Xperts.PM!

_PIX1852

Ponad 200 uczestników zgromadziła ostatnia edycja Xperts.PM w Tauron Arena Kraków. Przedstawiciele środowiska inwestorów, funduszy oraz firm crowdfundingowych, a także reprezentanci startupów, które odniosły sukces rynkowy i firm doradczych, wzięli udział w dyskusji “Jak zdobyć pieniądze i rozwinąć startup?”.

Cenna wymiana doświadczeń

Rafał Roszak, Mateusz Tułecki, Piotr Proniewski, Sergey Butko, Marcin Zaborowski i Adam Weber – tak prezentowało się gremium ekspertów ostatniej edycji Xperts.PM. W pierwszej części, moderowanej przez Annę Forczek i Tomasza Orzechowskiego, goście dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu środków na rozwój innowacyjnych pomysłów na biznes. Właściciele startupów opowiadali o drodze jaką ich organizacje przeszły zanim osiągnęły dojrzałość biznesową.

Ekspercka wiedza zupełnie za darmo

Xperts.PM to także pytania publiczności. Nie zabrakło ich również tym razem. Uczestnicy mieli możliwość zadania pytań ekspertom zarówno podczas panelu, jak i po zakończonym spotkaniu. To właśnie otwartość i dostępność specjalistów przyciąga uczestników wydarzenia.

Inspirujący standup

Drugą część spotkania rozpoczął Wojciech Mróz. Podczas krótkiego wystąpienia podpowiedział, jak przygotować prezentację od stworzenia pomysłu do rozmowy z inwestorem. Po nim sceną eventu zawładnęły startupy, które stanęły do walki w konkursie.

Nagroda główna startup-mix

W konkursie startup-mix udział wzięły następujące startupy:

  • Buildingblocks,
  • Portal by RextonSolutions,
  • Payrate,
  • B1X,
  • Konnektiv.

Jury w składzie Rafał Roszak, Mateusz Tułecki i Wojciech Mróz zdecydowało, że nagroda główna trafi do Konnektiv – platformy B2B umożliwiającej udostępnianie zasobów i kompetencji.

Nagrodami w konkursie startup- mix były:

  • konsultacja (1 godz.) z dyrektorem inwestycyjnym w funduszu YouNick Mint,
  • konsultacja (1 godz.) z partnerem lub dyrektorem operacyjnym w Beesfund.com,
  • konsultacja (2 godz.) w zakresie strategii marketingowej w 365 agencja,
  • experience tour ”Jak prowadzić startup który dynamicznie rośnie?” wizyta w CallPage (2 godz.).

Kolejne wydarzenie z tej serii odbędzie się już 24 kwietnia. Bezpłatnej rejestracji można dokonać na stronie.

Partnerami wydarzenia byli: Beesfund.com, B-Mind, CallPage, YouNick Mint, Pomelody,, CyberForces, Sellizer, Kancelaria Adwokacka Proniewski Przybyłka.

 

Xperts.PM to cykliczne konferencje, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy.

biznes konferencja start-up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAkcja społeczna Rossmanna – niebieska linia przeciw przemocy
#agencyjnytrashchallenge: Branża kreatywna przyłącza się do akcji sprzątania świata!

Podobne wpisy:

  • s-o-c-i-a-l-c-u-t-eXmrW9I1Fnw-unsplash
    Jak rozwijać biznes online? Kluczowe trendy w e-commerce w 2023 roku
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow