site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Rekordy pobrań dzięki modułowi oznaczania wideo randki
21.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Rekordy pobrań dzięki modułowi oznaczania wideo randki

Royals App

Młodzi single pozbawieni imprez i spotkań towarzyskich próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości, w świecie, który oznaczony jest hasztagiem #zostańwdomu. Jak spędzają wolny czas? Nie tylko oglądając seriale na Netflixie czy siedząc na Facebooku. Aż 100 tys. z nich zarejestrowało się w grze randkowej Royals App stworzonej przez polski startup z Poznania.

Rosnące statystyki serwisów VOD, mediów społecznościowych, platform z grami… wirtualny wulkan możliwości przeżywa prawdziwą erupcję w pandemicznym świecie roku 2020. Brak wydarzeń sportowych, imprez, koncertów powoduje, że młodzi ludzie, którzy utknęli w domach na #homeoffice szukają nowych rozrywek. W tym trudnym czasie nie rezygnują z życia towarzyskiego, które przeniosło się online.

Jednym z rozwiązań problemów współczesnych singli jest polska aplikacja randkowa Royals App, która posiada wciągający moduł grywalizacji. Dodatkowo po ogłoszeniu tzw. „lockdownu”, czyli ograniczeń w poruszaniu się w przestrzeni publicznej, jej twórcy wyszli naprzeciw potrzebom użytkownikom i wprowadzi w appce nowe rozwiązanie, które pozwala na oznaczenie osób zainteresowanych randką wideo. Popularność tej funkcjonalności zaskoczyła nawet jej twórców. W kwietniu 2020 ilość par zainteresowanych takim wirtualnym spotkaniem wzrosła w aplikacji dwukrotnie, a liczba wysłanych wiadomości aż o 71 proc.

– Obserwując rynek i potrzeby naszych użytkowników wprowadziliśmy szybko oznaczanie profili osób zainteresowanych wideo randką – mówi Tomasz Henel, twórca i CEO Royals App. – Udostępniliśmy tą funkcjonalność za darmo, w ramach testów, ale przy tak pozytywnym przyjęciu zdecydowałem, że rozmowy w aplikacji pozostaną darmowe już zawsze – dodaje.

W pierwszym kwartale 2020 aplikacja odnotowała znaczny wzrost pobrań na niemal wszystkich rynkach. Od Polski – wzrost o 40 proc. – po USA, gdzie urosła o 120 proc. Są też rynki, na których aplikacja rośnie jeszcze szybciej. W Indiach o ponad 300 proc., a w Nigerii więcej niż 1 tys. Czy nowa era #socialdistancing i wzrost znaczenia kontaktu zapośredniczonego, wpłynie na tych młodych ludzi w takim stopniu, że zmieni ich zachowania i przyszłych pokoleń? Przekonamy się. Młodzież jasno określiła swoje potrzeby w nowym świecie i wyraża je za pomocą nowych, coraz bardziej interaktywnych aplikacji.

aplikacja mobilna koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCut The Mustard z kampanią infuencerską dla marki Lavazza
RCS – rewolucja w marketingu mobilnym

Podobne wpisy:

  • jonas-leupe-wK-elt11pF0-unsplash
    Smartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow