site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Relacja z kwietniowej edycji Xperts.PM o sztucznej inteligencji
7.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Relacja z kwietniowej edycji Xperts.PM o sztucznej inteligencji

cover

W ostatnią środę kwietnia, w TAURON Arena Kraków, odbyło się kolejne spotkanie ekspertów z cyklu Xperts.PM. Wysoka frekwencja uczestników pokazuje, że zainteresowanie tematem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego stale wzrasta.

W spotkaniu uczestniczyło 8 specjalitów, którzy na co dzień rozwijają temat sztucznej inteligencji i machine learning, zarówno w nauce, jak i biznesie. Firmę Global App Testing reprezentował Wojciech Olearczyk zarządzający zespołami tworzącymi oprogramowania. Przedstawicielem firmy Statista, dostarczającej dane statystyczne i prognozy z dziedziny AI, był Country Manager Poland Marcin Ochoński. W spotkaniu uczestniczył też Tomasz Wesołowski – współtwórca inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward, Arek Filinik – współzałożyciel i CTO Lekta.ai, platformy do tworzenia konwersacyjnych agentów opartych o sztuczną inteligencję oraz Szymon Niemczura – współzałożyciel Talent Alpha, firmy budującej Human Cloud dla talentu technologicznego. Niezależnym ekspertem był Paweł Konior, specjalizujący się w programowaniu oraz technologiach pochodnych, z kolei środowisko naukowe reprezentowali: dr inż. Marek Długosz, współzałożyciel startupu Are-robots oraz dr hab. Bartosz Ziółko, CEO Techmo – technologii do przetwarzania języka naturalnego i mowy.

Wieloletnie doświadczenie ekspertów, uczestniczących w spotkaniu, a także ogromna wiedza zagadnień z obszaru A.I. pozwoliły na przeprowadzenie merytorycznej dyskusji. To dzięki aktywności uczestników konferencja, również tym razem, była dynamiczna i skłoniła uczestników do zadawania ciekawych i intrygujących pytań.

Najnowszy raport

W trakcie spotkania Tomasz Orzechowski zaprezentował wyniki najnowszego raportu Global Economy Compass, opracowanego przez Statista. Omówione zostały zagadnienia dotyczące sztucznej inteligencji, świadomości jej wykorzystywania, a także szans i potencjalnych zagrożeń wynikających z jej rozwoju.

Gość specjalny!

Algorytmy sztucznej inteligencji pozwalają na automatyzację procesów oraz wsparcie człowieka w wielu obszarach. Opracowywane i od lat rozwijane systemy z roku na rok stają się coraz bardziej zaawansowane. Takich rozwiązań nie zabrakło również podczas ostatniego Xperts.PM. Ekspertów na scenę zaprosił TechmoBot, natomiast gościem specjalnym spotkania był AQUILO. To autonomiczny robot, który wykonując mapowanie przestrzeni, potrafi samodzielnie dostarczyć niewielką przesyłkę pod wskazany adres, a dzięki swojej modułowej budowie może być dostosowany do wykonywania innych zadań.

Kolejne wydarzenie Xperts.Pm odbędzie się już 29 maja. Tym razem spotkamy się z ekspertami z branży FinTech i porozmawiamy na temat tego, jak korzystać z nowoczesnych rozwiązań dostępnych w świecie finansów i ubezpieczeń. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie.

konferencja sztuczna inteligencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNadciągają posiłki! Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio
Facebook zmienia barwy i nie tylko!

Podobne wpisy:

  • Teksty generowane przez sztuczną inteligencję
    Teksty generowane przez sztuczną inteligencję mogą stanowić poważne zagrożenie dla użytkowników
  • 1200x628 linkpost SM(9)
    Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow