site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Reserved i Fundacja Itaka uruchomili telefon zaufania
20.07.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Reserved i Fundacja Itaka uruchomili telefon zaufania

robin-worrall-FPt10LXK0cg-unsplash

Podczas realizacji projektu Re.Design, Pokolenie Z postanowiło podzielić się swoimi zmartwieniami z marką Reserved. Wydarzenia z ostatniego roku odbiły się na stanie psychicznym każdej grupy wiekowej, w tym najmłodszej części społeczeństwa. W celu zapewnienia im podstawowego wsparcia psychologicznego powstała specjalna linia telefoniczna oraz czat.

Telefon zaufania (oraz czat) skierowane są przede wszystkim do dzieci, młodzieży oraz młodych dorosłych. W razie potrzeby, konsultacji może być aż 5, a ich celem jest natychmiastowe wsparcie osoby w potrzebie. Młodzież może dowiedzieć się m.in. jakie są objawy depresji, jak mogą pomóc innym osobom borykającym się z problemami psychicznymi, a także gdzie znajdą stabilne wsparcie terapeutyczne.

Akcja powstała z myślą o młodzieży, która może być przytłoczona codziennymi obowiązkami, odczuwać lęki i niepokój, czy wykazywać objawy depresyjne. Linia zaufania jest skierowana również do tych, którzy boją się ostracyzmu związanego z otwartym mówieniem o chorobach i zaburzeniach psychicznych, w związku z czym mają opory przed skontaktowaniem się z psychologiem lub psychiatrą.

Dyżury psychologów mają miejsce od poniedziałku do soboty, od godziny 11:00 do 21:00, i można się z nimi skontaktować pod numerem 22 484 88 04. Czat dostępny jest w poniedziałki i wtorki od 11:00 do 21:00.

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: ROBIN WORRALL/Unsplash

akcja społeczna Reserved

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook świętował Światowy Dzień Emoji i zaprezentował te najpopularniejsze na swojej platformie
Typy lojalnych klientów – dlaczego wracają?

Podobne wpisy:

  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule
  • 2 800x533
    Budimex wybuduje kolejny Dom z Serca

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...