site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Rewolucja na TikToku! Od teraz dostępne także posty pisemne
2.08.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Rewolucja na TikToku! Od teraz dostępne także posty pisemne

solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash

TikTok zaskoczył wszystkich wprowadzeniem postów wyłącznie pisemnych (tzw. Text Posts). Główną cechą rozpoznawczą platformy od zawsze jest możliwość publikowania i oglądania krótkich filmików, które dyktują trendy w całej sieci. Od teraz jej użytkownicy mają do dyspozycji nową opcję publikacji. 

Nowa usługa dla lepszego wyrażenia kreatywności

Do tej pory użytkownicy TikToka mogli używać tekstu w komentarzach lub napisach do filmików. Platforma wyjaśnia, że ​​dodała narzędzia umożliwiające tworzenie postów wyłącznie pisemnych, aby twórcy mogli dzielić się swoimi pomysłami i wyrażać swoją kreatywność. Posty tekstowe będą pojawiać się w kanale tak samo jak zdjęcia i filmy, zajmując cały ekran. 

W oficjalnym komunikacie TikToka na temat wprowadzonej usługi czytamy: 

„[Jest to] Nowy format tworzenia treści tekstowych, który rozszerza możliwości twórców w zakresie dzielenia się swoimi pomysłami i wyrażania swojej kreatywności (…), umożliwi dzielenie się ich opowiadaniami, wierszami, przepisami i innymi pisanymi treściami”. źródło: newsroom.tiktok.com

Od teraz, wśród opcji do tworzenia nowych tiktoków, znajdują się: zdjęcia, filmy i tekst. Wybierając tekst, można skorzystać z licznych narzędzi wpisywania i formatowania treści. Dostępne są różne czcionki, kolory i wyrównanie tekstu. Dzięki temu treść pisana może być równie dynamiczna jak wideo lub zdjęcie. Wygodną opcją jest popularne “kopiuj-wklej”, które pozwala na bezpośrednie dodawanie wybranych tekstów ze schowka. 

Nie tylko tekst

Dodatkową opcją dla postów pisanych na TikToku jest możliwość użycia naklejek, tagów i hashtagów, kolorów tła, efektów dźwiękowych i piosenek oraz udostępniania lokalizacji, co z pewnością dodatkowo ułatwia pełną personalizację treści. 

Nowy target: więcej użytkowników

Nie wszyscy użytkownicy social media są przekonani do TikToka. Od początku swojego istnienia zawsze proponował on określony styl komunikacji, poprzez krótkie wideo, co nie wszystkich przekonało. Obecnie, nietrudno zauważyć, że platformy social media prześcigają się między sobą w walce o nowych użytkowników, udostępniając coraz więcej opcji inspirowanych konkurencją. 

Niektórzy, jak np. Twitter, tracą followersów przez zmiany wprowadzane przez nowego CEO, Elona Muska. Inni, jak Meta, tworzą alternatywne platformy (Threads) dla zdobycia większej rzeszy subskrypcji. TikTok dzięki Text Posts rzuca wyzwanie zarówno swoim wielkim konkurentom, jak i potencjalnym, nowym użytkownikom, którzy do tej pory unikali platformy. Czy ten pomysł się powiedzie? Pozostaje czekać na pierwsze reakcje sieci.

Autor tekstu: Monika Samek
Źródło zdjęcia głównego: Solen Feyissa/Unsplash

nowość TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMeta Verified, nowa usługa dostępna również w Polsce
Google zapowiada usuwanie nieaktywnych kont

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow