Snapchat wprowadza nowy layout reklam, który jest częścią globalnej strategii “High Intent Interaction”. Według informacji przekazanych przez Httpool Polska, wyłącznego partnera reklamowego Snapchata w Polsce, celem nowego układu jest poprawa jakości interakcji z reklamami oraz optymalizacja pod kątem celów performance.
Podążanie za trendami
Jednym z kluczowych aspektów nowego layoutu jest jego nowoczesna stylistyka, która nawiązuje do współczesnych systemów operacyjnych. Zmiany obejmują również odświeżenie wyglądu paska na dole reklam, który teraz zawiera przycisk Call-To-Action. Dodatkowo, przewidziano większą przestrzeń na prezentację produktów, co z pewnością poprawi efektywność reklam i zachęci do ich interakcji.
AR, czyli soczewki Lenses
Warto przypomnieć, że Snapchat to nie tylko reklamy. Jest to przede wszystkim platforma służąca do interakcji i zabawy. Aplikacja wyróżnia się na tle konkurencji dzięki unikalnemu wprowadzeniu Soczewek Lenses. Soczewki AR (Augmented Reality) stanowią kluczowy obszar rozwoju tej platformy, szczególnie w kontekście e-commerce. Dzięki nim reklamodawcy mają łatwą możliwość tworzenia „soczewek zakupowych” opartych na swoich katalogach produktów dostępnych w sklepach internetowych. Dla użytkowników oznacza to fascynującą interakcję, która pozwala na wypróbowanie różnorodnych produktów, takich jak buty, okulary czy dywany w ramach zabawy z Soczewkami AR.
Chatbot My AI, jako osobisty asystent
Dodatkowo, Snapchat zapowiada wprowadzenie chatbota My AI napędzanego najnowszą wersją technologii GPT od OpenAI. Chatbot ma pełnić funkcję osobistego asystenta oraz kompana odpowiadającym na pytania, doradzającym, jakie prezenty wybrać na urodziny najlepszej przyjaciółki, pomagającym zaplanować pieszą wycieczkę na długi weekend czy sugerującym, co zrobić na obiad.
Nowy layout reklam na Snapchacie stanowi ważny krok w kierunku doskonalenia interakcji użytkowników z reklamami oraz wzmocnienia celów performance. Integracja z platformą Microsoft Teams oraz wprowadzenie chatbota My AI to kolejne innowacje, mające na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników i dostarczenie im jeszcze bardziej spersonalizowanego doświadczenia na tej popularnej platformie społecznościowej.
Autor tekstu: Natalia Przybyłowska
Źródło zdjęcia głównego: Thought Catalog/Pexels
Komentarze: brak