site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Roast 2020 na Twitterze
12.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Roast 2020 na Twitterze

kelly-sikkema-CjdsgW4cVSU-unsplash

Korzystając z fali popularności, jaką zdobył tweet „2020 in one word”, Twitter postanowił ponownie zaangażować swoich użytkowników. Tym razem zachęcił ich do wyrażania swojej opinii na temat niesławnego roku 2020 pod postacią roastu, czyli zabawnego i niemiłego komentarza. I tym razem odpowiedzi internautów nie zawiodły. Zobaczcie, co mieli do powiedzenia o tych parszywych dwunastu miesiącach.

Interesujące zastosowanie tablicy kościelnej:

pic.twitter.com/FQaRDszDJK

— Jlipper (@OfficialJlipper) December 22, 2020

Utopijna wizja świata:

Society if 2020 never existed : pic.twitter.com/NZCIMK24fP

— Mohamed Enieb (@its_menieb) December 22, 2020

Koszmar z dzieciństwa niejednej osoby:

If 2020 would be a slide , it would be this one on a hot summer day pic.twitter.com/5KG6uFsspR

— Ems ◟̽◞̽ IS SEEING LARRY (@_emmadumont_) December 23, 2020

Niepodważalnie najgorsza zdrowa, słodka przekąska:

if 2020 were a fruit it would be a raisin

— yeet lover's pizza (@chunkyfila) December 22, 2020

Do gry włączył się nawet Instagram, publikując wiecznie zabawnego gifa z Mariah Carey:

2020? pic.twitter.com/LNiptFrrhU

— Instagram (@instagram) December 22, 2020

Chociaż powyższy tweet nie cieszył się aż taką popularnością jak jego poprzednik, i tak można było zauważyć kilka zabawnych komentarzy. A Wy co sądzicie o takim rodzaju aktywizacji społeczności? I czy również przez Was rok 2020 będzie zapamiętany jako najgorszy rok w życiu? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: Kelly Sikkema/Unsplash

2020 podsumowanie roast Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOświadczenie Agory w sprawie decyzji Prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego zakazującej przejęcia spółki Eurozet przez Agorę
Redakcja Gazeta.pl ogłosiła deklarację na 2021 rok

Podobne wpisy:

  • kurs
    Kurs online "Twitter & Pinterest bez tajemnic"
  • leon-Oalh2MojUuk-unsplash
    2020 rok okiem ekspertów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...