site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA. Zapowiedź nowego projektu artystycznego
28.04.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA. Zapowiedź nowego projektu artystycznego

Robert_Karaś_zdjęcie

Hiszpańska marka planuje kolejną odsłonę partnerskiego projektu z Robertem Karasiem, rekordzistą świata na dystansie potrójnego i podwójnego Ironmana. Ultratriathlonista jest pierwszym polskim Partnerem CUPRY. Najnowsze efekty współpracy zostaną zaprezentowane w drugim kwartale bieżącego roku.

Robert Karaś został pierwszym polskim partnerem CUPRY w 2019 roku. Podczas trzyletniej współpracy powstał m.in. album konceptualny #CreateThePath, który uzyskał nominację do nagrody SABRE EMEA Awards w kategorii The Baltic. Opowieść o pasji, determinacji i wolności, uosabiana między innymi przez Roberta Karasia, została zrealizowana przez cenionego fotografa, Barta Pogodę. Kolejny projekt z udziałem sportowca jest zapowiadany na drugi kwartał 2021 roku.

Bezkompromisowa pasja

By osiągnąć sukces w triathlonie, indywidualnym sporcie wymagającym wielogodzinnego wysiłku, zawodnicy muszą wykazać się niebywałą wytrwałością w dążeniu do celu i wiarą we własne siły. Robert Karaś od lat rozwija tę postawę, profesjonalnie zajmując się ultratriathlonem. Wśród jego licznych osiągnięć można wymienić m.in. rekordy świata na dystansach potrójnego (678 km) i podwójnego (452 km) Ironmana odpowiednio w 2018 i 2019 roku. Jednak jak zaznacza sam sportowiec, do udziału w kolejnych zawodach nie motywuje go jedynie wizja wygranej:

– Kiedyś motywowała mnie rywalizacja, chęć wygrania. Z biegiem czasu zrozumiałem, że to w ogóle nie o to chodzi. Doszedłem do wniosku, że tak naprawdę najważniejsze jest to, że moja praca jest moją pasją – mówi Robert Karaś.

Podążanie własną drogą

Bezkompromisowa postawa sportowca stała się punktem wyjścia do zawiązania współpracy partnerskiej z CUPRĄ, gdy marka wchodziła na polski rynek. W 2019 roku hiszpański producent samochodów o sportowym charakterze przedstawił pierwszy globalnie projekt artystyczny #Createthepath inspirowany historiami ludzi podążających za własnymi marzeniami. Jednym z głównych bohaterów inicjatywy został Robert Karaś. Sportowiec odtąd korzysta z najnowszych modeli marki w podróżach prywatnych oraz zawodowych.

– CUPRA przez ostatnie dwa lata była tak naprawdę nieodłącznym elementem mojego życia. Towarzyszyła mi podczas treningów, zwycięstw i porażek – opowiada Karaś.

Przyszłość już blisko

Rok 2020 zmienił kształt globalnego sportu, co wpłynęło znacznie również na plany Roberta Karasia. Jak zaznacza sam sportowiec, odwołane wyścigi, zamknięte baseny i brak możliwości trenowania mocno go dotknęły:

 – Wszystko nagle się zmieniło. Baseny z dnia na dzień zostały zamknięte.  Ze względów bezpieczeństwa realizowałem więc treningi pływackie w warunkach domowych, natomiast większość treningów biegowych i rowerowych wykonywałem na bieżni mechanicznej i rowerze stacjonarnym.  Musiałem się zmobilizować i wyznaczyć nowe cele – opisuje Karaś.

Twórcy najnowszej odsłony współpracy artystycznej ultratriathlonisty i marki CUPRA zdradzają, że ma ona przedstawiać zmagania sportowca do odnalezienia swojej drogi w nowej rzeczywistości. W ramach partnerstwa Robert Karaś korzysta z modelu CUPRA Formentor VZ z 2-litrowym silnikiem o mocy 310 koni mechanicznych, połączony z szybką dwusprzęgłową automatyczną przekładnią DSG. Wcześniej sportowcowi towarzyszyła CUPRA Ateca w kolorze Nevada White.

Artystyczny charakter marki CUPRA

Marka CUPRA od powstania w 2018 roku angażuje się nie tylko w projekty artystyczne, ale również liczne inicjatywy sportowe. Jest partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona, wspiera także zawody World Padel Tour. CUPRA wspiera także dwa zespoły World Touring Car Cup, które jeżdżą autami z miedzianym logo. W 2021 roku marka weźmie udział w pierwszym światowym ekstremalnym rajdzie samochodów elektrycznych w formule Extreme E.

CUPRA projekt partnerski Robet Karaś współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook zapowiada produkty audio
Jak personalizowane reklamy mogą pomóc rozwijać marketplace’y?

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • fot. Piętka Mieszko/AKPA
    Pantene i Karol Paciorek: współpraca przy kampanii Siłą Włosów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow