site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
3.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Robert Lewandowski promuje sklep internetowy huawei.pl w serii humorystycznych wideo

Huawei.pl - oficjalny sklep internetowy marki

Huawei z okazji otwarcia oficjalnego internetowego sklepu marki – huawei.pl, przygotował serię krótkich filmów z udziałem Roberta Lewandowskiego. Ambasador marki w Polsce testuje w nich działanie sklepu i dzieli się swoimi wrażeniami. Pierwszy materiał wideo dostępny jest już na profilu Huawei na Facebooku.

– Byłem jednym z pierwszych klientów sklepu huawei.pl, a teraz mam okazję podzielić się swoimi wrażeniami z zakupów w serii trzech zabawnych wideo. Często kupuję online, dlatego fajnym doświadczeniem było porównanie moich oczekiwań z tym, co oferuje huawei.pl. Zapraszam do obejrzenia pierwszego wideo już teraz – mówi Robert Lewandowski, ambasador marki Huawei w Polsce.

Pierwszy odcinek serii materiałów wideo promujących huawei.pl z udziałem Roberta Lewandowskiego można zobaczyć na profilu Huawei na Faceboooku. W tym samym miejscu, w najbliższych tygodniach zostaną opublikowane pozostałe dwa odcinki z serii.

https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/videos/572548769952067/

Huawei.pl, jako jedyny kanał sprzedaży, będzie oferował ekskluzywne produkty marki, takie jak wyjątkowe etui do smartfona Huawei P30 Pro wysadzane kryształkami Swarovskiego. Użytkownicy urządzeń producenta, którzy posiadają konta ID Huawei, będą mogli korzystać z przygotowanych specjalnie dla nich promocji, programów lojalnościowych i konkursów.

Huawei reklama Robert Lewandowski spot reklamowy
Poprzedni wpisAPAP Caps w nowym spocie TV
Czego polscy internauci szukają w internecie o Netflixie?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow