site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Robert Lewandowski promuje sklep internetowy huawei.pl w serii humorystycznych wideo
3.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Robert Lewandowski promuje sklep internetowy huawei.pl w serii humorystycznych wideo

Huawei.pl - oficjalny sklep internetowy marki

Huawei z okazji otwarcia oficjalnego internetowego sklepu marki – huawei.pl, przygotował serię krótkich filmów z udziałem Roberta Lewandowskiego. Ambasador marki w Polsce testuje w nich działanie sklepu i dzieli się swoimi wrażeniami. Pierwszy materiał wideo dostępny jest już na profilu Huawei na Facebooku.

– Byłem jednym z pierwszych klientów sklepu huawei.pl, a teraz mam okazję podzielić się swoimi wrażeniami z zakupów w serii trzech zabawnych wideo. Często kupuję online, dlatego fajnym doświadczeniem było porównanie moich oczekiwań z tym, co oferuje huawei.pl. Zapraszam do obejrzenia pierwszego wideo już teraz – mówi Robert Lewandowski, ambasador marki Huawei w Polsce.

Pierwszy odcinek serii materiałów wideo promujących huawei.pl z udziałem Roberta Lewandowskiego można zobaczyć na profilu Huawei na Faceboooku. W tym samym miejscu, w najbliższych tygodniach zostaną opublikowane pozostałe dwa odcinki z serii.

https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/videos/572548769952067/

Huawei.pl, jako jedyny kanał sprzedaży, będzie oferował ekskluzywne produkty marki, takie jak wyjątkowe etui do smartfona Huawei P30 Pro wysadzane kryształkami Swarovskiego. Użytkownicy urządzeń producenta, którzy posiadają konta ID Huawei, będą mogli korzystać z przygotowanych specjalnie dla nich promocji, programów lojalnościowych i konkursów.

Huawei reklama Robert Lewandowski spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAPAP Caps w nowym spocie TV
Czego polscy internauci szukają w internecie o Netflixie?

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow