site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Robert Lewandowski twarzą kampanii Cartoon Network
12.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Robert Lewandowski twarzą kampanii Cartoon Network

3e5afd4361163ccdb12b52ddffed.1000

„Najważniejsze to grać fair” – tak w najnowszym spocie piłkarz wspiera osoby, które są ofiarami znęcania się. Robert Lewandowski jest ambasadorem kampanii, która już po raz piąty przekonuje, że każdy zasługuje na szacunek.

Dokuczanie to problem na ogólnopolską skalę

Jak czytamy na stronie badzkumplem.cartoonnetwork.pl:

Kampania społeczna Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pod patronatem honorowym Ministerstwa Cyfryzacji i Rzecznika Praw Dziecka ma pomóc dzieciom, rodzicom i nauczycielom lepiej radzić sobie z problemem dokuczania. Ambasadorem piątej edycji akcji został Robert Lewandowski, który wraz z Cartoon Network propaguje koleżeńskie i równościowe zachowania. Partnerami merytorycznymi kampanii zostali: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Librus, Lifetube i Fundacja Orange.

Katalog krzywdzących zachowań wśród dzieci jest szeroki. W większości są to działania w sferze słownej i relacyjnej, rzadziej w sferze fizycznej. Jak wynika z przeprowadzonych badań SW Research, najwięcej uczniów doświadcza ośmieszania, wyśmiewania i poniżania – o tego typu doświadczeniach wspomina aż 45% rodziców dzieci w wieku szkolnym.

–  Jednym z najczęstszych powodów, dla których uczniowie sięgają do znęcania się nad innymi, jest chęć posiadania władzy. Zazwyczaj są to te dzieci, które uwielbiają, kiedy wszystko dzieje się na ich warunkach. W gronie sprawujących kontrolę i władzę możemy też znaleźć osoby silniejsze fizycznie albo popularne wśród rówieśników. Czynnikiem nakręcającym chęć dokuczania może być rozpoznawalność dziecka. Często zdarza się, że ci bardziej popularni dokuczają tym mniej znanym i lubianym. Czasami chęć utrzymania swojego statusu społecznego sprzyja zastraszaniu. – mówi Marta Żysko-Pałuba, psycholożka i psychoterapeutka, założycielka Pracowni psychologicznej NINTU.

Po raz piąty przeciwko dokuczaniu

Akcja „Bądź kumplem, nie dokuczaj” potrwa do połowy grudnia. Wsparta zostanie działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Spot z udziałem Roberta Lewandowskiego emitowany będzie w Cartoon Network, Boomerang, TNT i w wybranych kanałach platformy nc+.

Ponadto ambasadorami innych akcji są także: Wojciech Szczęsny, Grzegorz Krychowiak, Kuba Błaszczykowski, Marcin Gortat.

– Wartości kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” są mi bardzo bliskie, ponieważ moja codzienna praca wymaga gry zespołowej i dobrej komunikacji w drużynie. Problem dokuczania czy cyberprzemocy występuje bardzo często w szkołach lub wśród rówieśników. Nie tylko dzieci nie wiedzą, w jaki sposób sobie z nim poradzić, wsparcia potrzebują również rodzice. Jestem przekonany o tym, że akcja Cartoon Network promuje pozytywne wartości przyjaźni i życzliwości. Cieszę się, że jako Ambasador mogę mieć realny wpływ na ich przekaz. Chciałbym, aby dzieci zobaczyły, że bycie „fair” oznacza nie tylko brak dokuczania, ale również stawanie w obronie osób słabszych – mówi Robert Lewandowski, zawodnik reprezentacji Polski i Bayernu Monachium. (źródło)

Reakcje? Tylko pozytywne!

W mediach społecznościowych, a szczególnie na Facebooku, kampania spotyka się z bardzo pozytywnymi komentarzami. Robert Lewandowski na oficjalnym profilu umieścił spot, który zebrał dużo lajków.

„Jesteśmy z ciebie dumni Lewy!”

„Świetny spot! Mądry i prosty przekaz!”

„Salutujmy legendzie”

To tylko niektóre komentarze, które można przeczytać na profilu piłkarza.

Dodatkowo inne portale także publikują spot, popierając inicjatywę Cartoon Network.

Ruszyła kolejna, piąta już edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”, która propaguje…

Opublikowany przez Wektormedia Środa, 6 listopada 2019

Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez agencję Stor9. Za działania PR i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada natomiast agencja Dotrelations.

Na specjalnej stronie internetowej badzkumplem.cartoonnetwork.pl przygotowano nowe materiały dla nauczycieli, dzieci i rodziców, które pomogą im radzić sobie z problemem dokuczania.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: telemagazyn.pl

akcja społeczna ambasador Cartoon Network Robert Lewandowski

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOczekiwania marketerów odnośnie badania mediów pozytywnie odebrane przez rynek
Robot sprawdzi influencera!

Podobne wpisy:

  • image_processing20230301-207333-9j4kp3
    Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą
  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow