site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Robert Lewandowski w dwóch osobach w niestandardowej produkcji Huawei
29.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Robert Lewandowski w dwóch osobach w niestandardowej produkcji Huawei

steve-johnson-f-gxmsZlj9c-unsplash

Czego „Lewy Robert” może nauczyć się od „Prawego Roberta” podczas konfiguracji nowego smartfona? Huawei zaprezentował niestandardowy film z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w Europie, który promuje stworzoną przez Huawei aplikację Phone Clone. 

W najnowszym materiale wideo, opublikowanym na kanale YouTube Huawei Mobile Poland, a także na profilu marki na Facebooku, Robert Lewandowski pomaga swojemu alter ego w szybkiej i wygodnej konfiguracji nowego smartfona.

Robert Lewandowski, obecny w filmie w dwóch osobach, doradza sam sobie – doradzając przy okazji wszystkim konsumentom – jak w łatwy i wygodny sposób skopiować zawartość starego telefonu na nowy. Aplikacja Phone Clone umożliwia błyskawiczne przenoszenie zdjęć, filmów, kontaktów czy aplikacji z jednego telefonu na drugi.

Film pokazuje cały proces przenoszenia danych i plików ze starego smartfona na nowy. Wystarczy włączyć aplikację na obu telefonach, sparować je za pomocą QR kodu i wybrać zawartość do skopiowania. Po paru chwilach można już korzystać z pełni skonfigurowanego urządzeniach, włącznie z przeniesionym, ulubionym układem ikon na ekranie głównym smartfona. Dane przenoszone są bezpośrednio między telefonami w bezpieczny sposób, bez wykorzystania Internetu, za pomocą szyfrowanej sieci bezprzewodowej.

Źródło zdjęcia głównego: Steve Johnson/Unsplash

Huawei Robert Lewandowski spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCSR istotny jak nigdy wcześniej. O biznesie odpowiedzialnym społecznie podczas XX Kongresu PR
Tweety głosowe – Twitter testuje nową funkcję

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow