site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > ROMET z wieloetapową kampanią promującą aktywny styl życia
29.04.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

ROMET z wieloetapową kampanią promującą aktywny styl życia

Romet City CZAS 1200x628px

Kultowa marka ROMET ruszyła z kampanią, w której za pomocą linii rowerów miejskich będzie promować zdrowy, aktywny styl życia w dużych miastach. Marka stawia tym razem nie tylko na jakość, ale również unikatowy design swoich produktów. Działania rozpocznie kampanią w radiu ESKA oraz szeroko zakrojoną kampanią internetową.

ROMET to największy producent rowerów w Polsce, należy też do najważniejszych producentów rowerów w Europie, a wyróżnia go nowoczesne zaplecze produkcji przemysłu 4.0. Ramy do swojej kolekcji produkuje w Polsce i daje na nie dożywotnią gwarancję.  Teraz nadszedł czas na przypomnienie kolejnego ważnego dla DNA marki składnika, czyli designu wynikającego z wieloletniej tradycji.

Nowa strategia dla dedykowanej linii rowerów wynika nie tylko z tego, co najistotniejsze w marce Romet, ale również z badań, obserwacji trendów i potrzeb potencjalnych klientów: ekologia, praktyczność i moda. Marka oferuje wyjątkowy, pożądany produkt dla klientów, którzy go potrzebują.

  – Kampania obejmie szeroką komunikację, skorelowaną z charakterem i potrzebami grupy docelowej. Największy potencjał mają tu młodzi ludzie: kobiety, mężczyźni – indywidualiści. Z jednej strony są oni praktyczni, nowocześni  i dbają o ekologię – dlatego wybierają rower jako swój najważniejszy sposób komunikacji czy rekreacji. Z drugiej strony zwracają dużą uwagę na estetykę, design oraz indywidualny styl  – podkreśla Lidia Grabiec, Dyrektor Marketingu Romet.

Nowa strategia przedstawia miejską linię rowerów polskiego producenta jako produkt, który pomoże użytkownikom w naturalny sposób wyrazić siebie oraz włączyć sportowy sprzęt do lifestylu. Dlatego na potrzeby tych działań realizowane są m.in. sesje zdjęciowe i filmy prezentujące oddzielnie charakter każdej serii: Moda, Klasyka, Czas, które mogą zainspirować zarówno osoby ceniące praktyczne rozwiązania, jak i najbardziej wymagających estetów.

  – Na takim podejściu skupiliśmy się projektując  nową kolekcję rowerów Romet City 2022, która dostępna jest w trzech różnych seriach. Dajemy możliwość wyboru produktu, który odzwierciedla charakter użytkownika i włącza sprzęt sportowy do tzw. lifestylu. Nowa kolekcja rowerów miejskich to rozwiązanie dla wszystkich, którzy oczekują więcej jakości, więcej funkcjonalności i więcej przyjemności z jazdy. Zaprojektowaliśmy wszystkie ramy z myślą o komforcie, szybkości i pięknie. Do ich wyprodukowania użyliśmy wysokiej jakości stopu aluminium. Co ważne – ramy rowerów Romet City 2022 są objęte dożywotnią gwarancją. To co równie istotne wdrożyliśmy również nową  technologię malowania, której bazą jest metoda malowania ciekłego, pozwalająca na dobór stylowych, niepowtarzalnych barw, doskonale oddających cechy roweru. Konkurs realizowany we współpracy z Radiem Eska to pierwszy krok do tego, aby zachęcić Polaków do aktywności. Rowery miejsce zostały zaprojektowane z myślą o aktywnych osobach, które pragną szybko przemieszczać się z miejsce na miejsce – bez konieczności stania w korkach – powiedział Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu Romet.

Nie ma skutecznej kampanii bez efektywnych działań promocyjnych i mediowych. Dlatego w taktycznych promocjach i konkursach oprócz nietuzinkowych   modeli rowerów, Romet zaoferuje swoim klientom również bogaty wybór stylowych akcesoriów, które kapitalnie uzupełniają wszystkie trzy serie rowerów nowej kolekcji ROMET CITY takich jak: uchwyt na kubek na kawę, stylowy dzwonek, czy praktyczny koszyk . Klienci dowiedzą się o nich nie tylko z Internetu, ale również działań i materiałów BTL.

Szeroko zakrojona kampania digitalowa będzie obejmowała m.in.: Instagram, Facebook czy Pinterest. Portale będą nie tylko nośnikiem przekazu, ale również mają inspirować młode kobiety do wyrażania swojego stylu z marką Romet. Pomogą  w tym influencerzy modowi i blogerzy. Ponadto zostaną przeprowadzone kampanie zasięgowe na YouTube, Tik Tok, Google oraz GDN.

kampania reklamowa Romet spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisYouTube i TikTok ulepszają funkcję automatycznych napisów w filmach
Instagram testuje nowy sposób wyświetlania postów pod hashtagami

Podobne wpisy:

  • 220328_Puma_1944
    PEZ PORÓWNANIA - nowa kampania PUMA She Moves US
  • 16
    Zapnijcie pasy, przed Wami nowa reklama Astona Martina V12 stworzona w Unreal 5!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...