site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Rośnie zapotrzebowanie na outsourcing pracowników z obszaru digital marketingu
27.02.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Rośnie zapotrzebowanie na outsourcing pracowników z obszaru digital marketingu

austin-distel-TluMvvrZ57g-unsplash

Firma BIDads – wspierająca projekty rekrutacyjne pracodawców z branży digital marketingu – po roku działalności zarówno na polskim, jak i europejskim rynku potwierdza stale rosnący trend. Rośnie zapotrzebowanie na utalentowanych pracowników na co dzień zajmujących się digital marketingiem, którzy zainteresowani są nie tylko stałym zatrudnieniem, lecz także pracą projektową.

W 2021 roku na platformie LinkedIn zostało opublikowanych blisko 1,3 mln ofert pracy dotyczących marketingu, co stanowi wzrost o 374% rok do roku. Dla pracodawców oznaczało to jedno – większą konkurencję. W rezultacie latem 2022 roku liczba wyszukiwań na platformie hasła “freelance digital marketing” wzrosła o 313%. Menedżerowie ds. rekrutacji szukali alternatywnych rozwiązań w sytuacji, w której nie mogli zatrudnić specjalistów o takich kompetencjach w ramach stałych umów o pracę. Co ważne, według danych firmy Conductor, specjaliści z obszaru digital marketingu są dzisiaj zainteresowani przede wszystkim elastycznymi opcjami zatrudnienia. Dane pokazują 650% wzrost liczby wyszukiwań ofert pracy hybrydowej oraz 174% wzrost liczby wyszukiwań ofert pracy zdalnej.

Wzrost zapotrzebowania na pracowników specjalizujących się w digital marketingu, którzy zainteresowani są nie tylko stałym zatrudnieniem, lecz także pracą projektową potwierdza również BIDads, firma wspierająca projekty rekrutacyjne pracodawców z branży digital marketingu zarówno w Polsce, jak i Europie.

Po roku działalności BIDads może pochwalić się portfolio kilkunastu stałych klientów, wśród których są nie tylko domy mediowe, agencje marketingowe, lecz także działy marketingu w strukturach firm. BIDads prowadzi procesy rekrutacyjne zarówno do pracy stałej na stanowiska asystenckie, specjalistyczne, kierownicze oraz executive search, jak i pracy tymczasowej oraz outsourcingu specjalistów.

BIDads ma w swojej bazie ponad 1000 kandydatów na specjalistyczne stanowiska w takich obszarach jak: SEO, SEM, paid social oraz programmatic. Plany firmy zakładają rozwój o kolejne obszary kompetencji w ramach procesów rekrutacyjnych oraz szkoleniowych.

– Nasz zespół rekruterów doskonale rozumie specyfikę biddable media. Mamy niezbędną wiedzę oraz umiejętności, aby weryfikować kandydatów pod względem merytorycznym tak, aby jak najlepiej pasowali do zdefiniowanych przez Klienta oczekiwań. Dzięki temu bez problemu znajdujemy i zatrudniamy dla naszych Klientów najlepszych specjalistów na rynku. Ostatni rok – również ze względu na ogólne uwarunkowania gospodarcze – sprawił, że szczególnie dużym zainteresowaniem cieszył się body oraz team leasing. Dzięki elastycznej formie zatrudnienia zewnętrznego, jaką jest właśnie outsouricing specjalistów, firma może dopasować wielkość działu marketingu do swoich aktualnych potrzeb związanych z realizacją konkretnych projektów – mówi Magdalena Radecka, Project Manager w BIDads.

Źródło zdjęcia głównego: Austin Distel/Unsplash

digital marketing outsourcing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSmartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023
#Zrób to po swojemu. Nowa kampania Samsunga prezentująca urządzenia Lifestyle TV

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow